Hoofdsponsor

1/10 12Th Century Samurai Bust SK Miniatures [DONE]

  • Onderwerp starter debakker1962
  • Startdatum
Ziet er prachtig uit Luc. Mooie details.
Ben benieuwd naar het vervolg.

Mark
 
Prachtig, de uren werk hebben hun nut.
Wordt een knap stuk, ben ik nu al zeker van.

Grtx Jan
 
Na een maandje en vele uren werk eindelijk klaar.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

Alle advies en opmerkingen welkom.

Luc
 
De enige opmerking die ik kan maken is dat je een goeie tip hebt gegeven ivm het sjabloon voor vingernagels :D
Ik ga dit eens opzoeken en kijken of er bestaan die ik zou kunnen gebruiken ;)
 
mooi figuur Luc en je ziet met wat tips kun je hem meer verfraaien , goed bezig kerel !

grt Nicolas
 
Luc, ik vind het een prachtige figuur geworden.
Ze is ook technisch van een zeer hoog niveau zowel van kleur keuze als afwerking.

Persoonlijk had ik sommige dingen nog beter afgelijnd of iets contrastrijker gemaakt, maar een foto is zeer moeilijk te beoordelen.
Ik had bijvoorbeeld de binnen liggende delen van de schouderstukken iets donkerder gemaakt deze liggen in de schaduw.
De knoopjes aan de buitenkant met bruin afgelijnd zeer fijn, het zijn tijdsintensieve kleinigheden maar die je figuur altijd iets hoger tillen.

Het zijn kleine verschillen die je op je volgende figuur kunt uitproberen, aan deze zou ik het niet meer doen de kans dat het misloopt is te groot.
Je kan een figuur namelijk overschilderen (men schiet over het beoogde doel) en dan erger je je ook maatloos.
Zoals gezegd dit is een prachtig afgewerkte figuur en ik hoop dat ze je lust op verdere heeft doen krijgen, als die er al niet was.
Ik kom dan zeker terug volgen.

Grtx Jan
 
Schitterend schitterend schilderwerk, mijn complimenten hiervoor 😲. ....
 
Nog even ter afsluiting ben ik blij te kunnen meedelen dat dit projectje werd gepubliceerd in Figure Painter Magazine n°17.

groetjes

attachment.jpg
 
Proficiat en verdiende publicatie Luc.
Ik heb hem dan ook voor je in de galerij geplaatst.

Mark
 
Proficiat en dubbel en dik verdiend,hoe ben je in contact gekomen met dit tijdschrift als ik zo vrij mag zijn dit te vragen...
 
Danny,

Heb ik via Facebook gevonden, er zijn op Facebook ook diverse pagina's over modelbouw.
Het tijdschrift verschijnt maandelijks doch enkel digitaal. Het kost 1 pond dus dat is niet overdreven in vergelijking met
alle tijdschriften in de boekhandel.
Je kan veilig betalen via PayPal.
Wel opletten: wanneer je een bestand download moet je achteraf gewoon de extensie .pdf toevoegen en je kan het probleemloos
lezen op pc of tablet.

Als je foto's wil insturen voor een kans op publicatie moet je dat wel doen op de Facebook pagina.

Groeten,

Luc


Proficiat en dubbel en dik verdiend,hoe ben je in contact gekomen met dit tijdschrift als ik zo vrij mag zijn dit te vragen...
 
Bedankt voor deze info luc zal dit weekend eens even gaan kijken op de Facebook van men vriendin want zelf heb ik dit niet;)
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan