Hoofdsponsor

1/32 1/32 Italeri TF-104G Starfighter BAF

ERVARING
Gevorderd
BOUWWIJZE
aftermarket sets gebruikt
BOUWBUDGET
*
BOUWSTATUS
WIP
COMMENTAREN
zeker
Heb geen ervaring met 3D decals maar ziet er toch de moeite uit. Knap staaltje modelbouw dat je weer levert.
 
Hier leren we dus wel iets bij. Zonder de toepassing/demo van de 3D decals had ik geen idee welke mooie resultaten je hiermee behaalt.
De gedetailleerde uitleg (+ foto's) vormen een mooie "How to" om tot een Belgische TF-104G Starfighter te komen.
Dank u (y) Die 3D decals zijn echt een meerwaarde aan je model. Ik vind ze zelfs zo goed dat ik gewoon geen resin meer gebruik wat betreft cockpits.

Cockpits looks amazing , very realistic .
Thank's.(y)

Indrukwekkend hoor. Heel erg mooi.
Dank u Michel(y)

Even snel bij gelezen
Hoe edel van u , het siert u
Verder ken ik totaal niks ( nie veel dus ) van vliegtuigen heb maar 1 keer kunnen vliegen voor een reisje naar Toscane , maar aan het gene ik hier toch weeral te zien krijg valt mijne mond toch open
Eerlijk ? Hier in ons forum zitten toch wel stielmannen hoor , het zal zeker en vast een mooi vliegtuig zijn met een mooie bestemming
Marc
Dank u Marc(y) Ik denk dat we gewoon allemaal modelbouwers zijn die met heel veel plezier de hobby beoefenen. De ene wat beter als de andere maar uiteindelijk met dezelfde voornemens.

MVG

Danny
 
Knappe cockpits.. Idd, die 3D-decals zijn zalig, ook om te versnijden bij bvb een what if
 
Knappe cockpits.. Idd, die 3D-decals zijn zalig, ook om te versnijden bij bvb een what if
Dank u. :-)

De Red Fox 3D decals zijn wel harder dan bv. de Quinta 3D decals, ze eisen ook een helemaal andere aanpak van aanbrengen.

MVG

Danny
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan