Hoofdsponsor

1/32 1/32 Flak 36 in Eindhoven (Woenselsestraat) [DONE]

Het is een feit dat je er uitleg moet bijzetten als je iets speciaals doet met een diorama. Niet iedereen kan je gedachtenkronkels zien. Het is goed gelukt je diorama, je krijgt een medaille van me.
 
heb het dio ook zien staan en hoewel ik niets van uniformen en kleuren ken vond ik ze ook te fel gekleurt. ( ze leken bijna fluo groen )
ik was wel verbaast het daar zien te staan want dacht dat het nog niet af was.
voor je zelf kan je het wel in deze kleur zetten maar voor op een beurs heeft daar denk niemand een boodschap aan en kijkt men naar het totaal plaatje en dan waren de figuren ( niet goed van kleur )

en dat zeg ik niet om je af te breken want vond het een prachtig dio
 
Ik heb hem vorige week ook zien staan, maar wist niet dat het Uw dio was.

Je huidskleur is prachtig geschilderd, misschien de pupil iets temperen, ik vind hem nogal aan de grote kant.
Het uniformkleur is inderdaad wat te flashy, maar dat heb je al meer gehoord... ?

Groeten Rik
 
Mooi hoor!
De FlaK is prachtig, de vorige opmerkingen zijn echter terecht, en kan je meenemen naar een volgende project ;)
 
Prachtig diorama, zonder meer wat mij betreft. Verder ben ik nogal ne rare en kan ik me verplaatsen in de dichterlijke vrijheid die Burglar heeft aangewend om de uniformen wat feller te maken. Zelf heb ik zo'n jumpsuit liggen en inderdaad die kleur is bruiner. Toegegeven, ik zou ook iets bruiner gegaan zijn met de figuren hun kledij, maar het is zaak de eigen smaakgevoelens opzij te kunnen zetten en toch enorm te genieten van een werk.
Voor mij is een modelbouwer niet alleen bezig met historische accuratesse maar is hij/zij ook een kunstenaar die speelt met vormen, licht en donker, structuren en kleuren, die composeert...volgens mij he.

Vet diorama !
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan