Hoofdsponsor

Anders / onbekend Melty Snow Gothic Girl 1/8 [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.

bubblegum

Well-known member
Registered
Lid geworden
26 mrt 2009
Berichten
2.434
Nou Luitjes ,

Heb me een kitje uit taiwan uit de kast getrokken :$ ( Melty Snow Gothic Girl ) eens kijken hoe deze kwaliteit is uit set van 4 , gaat moet ik zeggen , de hoepelrak houder was zeer vervelend was niet echt mooi rond , met wat zetten staat ie er .
er zit geen tekening bij hoe ie in elkaar moet gezet worden , dus dat wordt even puzzelen .

maar eerst eens goed de boel glad maken in de primer om tekijken of het goed glad is :sleep:

T2eC16VE9s2fB2BQROsBLg60_3_zpsbe926b47.png

002_zps1f4ef37b.png

003_zps7878112d.png

004_zpse6a0b369.png

001_zps3e3900aa.png

Tot zover ..
 
Ziet er gaaf uit, succes met deze.

Fred
 
Ziet er inderdaad leuk uit. Prachtig figuurtje. benieuwd naar het vervolg.
 
Bubble.......ziet er een mooi figuur uit :8........precies wel veel opkuis aan :8..maar in uw handen zal zeker tot een goed eind komen...ga zeker volgen zele ;)
 
Mooi figuurtje..., benieuwd naar de schilderwerken...
 
in ieder geval een mooi figuur. Wel uit de categorie die mijn voorkeur wegdraagt.
Ga je de kleuren volgen die op de foto staan ?
 
Dankje Luitjes ,, ja de kleurtjes probeer ik zover mogelijk over te brengen , het figuur kwam niet al te mooi uit de mal toch flink wat little luchtgaatjes
 
ziet er cool uit :) veel plezier er mee
 
Ziet er een leuke figuur uit bubble.
Kwaliteit lijkt op het eerste gezicht nogal mee te vallen ? Laat zich precies ook goed bewerken.
(Rond maken van de hoepel rok) Alvast veel succes hiermee. Blijf met veel belangstelling volgen.

Mark
 
Nee mark , dat laat ie zeker niet goed toe de hoepelrok , het was voorzichtig spannen netjes rond , anyway , daarna alle delen voorzichtig geschuurt sommige delen kleding rok waren flinterdun ( croky chips is dikker ) , toen de dryfit rok , een uur kosten het passen en plaatsen en vast maken .
toen de eerst laag filler , weer schuuren en toen eerste primer laag , dit laat ik goed drogen en morgen nog eens en dan kan de paint erop in two tone .

001_zpsb52e3ced.png

002_zpsc3f06338.png

004202_zpsd4bbc895.png

006_zpsb8822e09.png

008_zpsd5a67eb0.png

009_zpsc3eb552a.png

010_zps84b66693.png

tot zover ..
 
ziet er inderdaad zeer fijn uit die rok
 
Zeer mooi tot nu toe, de vorm die de plooien hebben zien er ook zeer mooi en natuurlijk uit.
Seg, had je niet ook eens een Iron Man figuur voor je vrouw gekocht ? Hoe staat het daar mee ? Het schoot mij net even binnen :)
 
Dankje luitjes , ja die iron heb in nog steeds liggen , moet eerst mooi weer zijn , het is me nogal een lel van een lengte , i hoop in juni juli
 
Mooi resultaat al man. Ik ben niet echt een figuurschilder maar deze volg ik wel.
 
Je hebt het dan toch maar mooi klaar gekregen bubble (ik blij voor jou). Ziet er inderdaad wel heel dun uit.
Voornaamste is dat het toch al goed is gekomen.
Ben benieuwd naar het vervolg.

Mark
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan