Hoofdsponsor

Polystyreen platen

C

Christophe

Guest
Regelmatig is er vraag naar polystyreenplaatjes (ook bekend als plastic card), en aangezien ik deze materialen dagelijks gebruik en dus in het groot aankoop, dacht ik dat ik ze misschien ook hier via het forum zou kunnen verkopen.
En aangezien ik toch al een hele reeks modelbouwspullen verkoop ben ik aan het overwegen om een kleine webshop te beginnen, maar dat moet ik nog uitzoeken.

Dus hier de info over de polystyreenplaten:

1) AFMETINGEN.

Er zijn twee verschillende standaard afmetingen verkrijgbaar, 120 x 190mm en 200 x 290mm
Deze afmetingen zijn zo gekozen zodat ze voordelig zijn wat betreft de verzendkosten.

2) DIKTES EN PRIJZEN.

Dikte 0,3mm 120 x 190mm --->0,50 euro..............200 x 290mm --->1,50 euro
Dikte 0,5mm 120 x 190mm --->0,60 euro..............200 x 290mm --->1,60 euro
Dikte 0,75mm 120 x 190mm --->0,70 euro..............200 x 290mm --->1,70 euro
Dikte 1,0mm 120 x 190mm --->0,80 euro..............200 x 290mm --->2,10 euro
Dikte 1,5mm 120 x 190mm --->1,00 euro..............200 x 290mm --->2,60 euro
Dikte 2,0mm 120 x 190mm --->1,20 euro..............200 x 290mm --->3,60 euro
Dikte 3,0mm 120 x 190mm --->1,60 euro..............200 x 290mm --->4,60 euro



De prijzen zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten hangen af van de bestelde hoeveelheid, maar bedragen maximum 5,70 euro (België) en 6,54 euro (Nederland).

(besteld u bijvoorbeeld 1 plaatje van 120 x 190mm, 1mm dikte dan zijn de verzendkosten 0,65 euro)

3) ANDERE AFMETINGEN.

Andere afmetingen zijn ook verkrijgbaar, maar dit is op aanvraag.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dat zijn mooie aanbiedingen Christophe.
Eens kijken wat we kunnen gebruiken.
Ik veronderstel dat levering op de ledendag ook tot de mogelijkheden behoort?
 
Christophe wat een mooie aanbiedingen.Ook niet duur en de materialen zijn naar mijn idee zeer goed van afmetingen.
 
Als je op de ledendag idd kan leveren, wil ik van elke dikte wel een plaatje bestellen, 200x290.
Daar kan ik eens mee experimenteren.

Leuk initiatief!
 
voor mij mag je ook een Dikte 0,5mm 120 x 190mm mee brengen op de leden dag ;)
 
Mooi om te horen.
Ik zal eens moeten kijken wat ik allemaal nodig heb en zal dan eens een lijst maken.

Mark
 
dito voor mij Christophe... ik stuur je nog wel een lijstje.

groetjes
 
Aan de reacties te zien mag je met een aanhangwagen komen :).
Ik ga ook eens in de stapel styreen graaien, want het is mooi spul om mee te werken.
 
Aan de reacties te zien mag je met een aanhangwagen komen :).
Ik ga ook eens in de stapel styreen graaien, want het is mooi spul om mee te werken.

Wim, ik heb een mooie camionet :laugh::laugh:(Belgisch woord), dus dat zal geen probleem zijn.
 
OK, ik zou m'n bestelling willen aanpassen.
Als je het niet erg vind, ik heb aan enkele vrienden ook gevraagd wat zij kunnen gebruiken...
Ik stuur het via PB.
 
@Christophe: ik zou nog graag 2x 0,75mm en 2x 1mm willen bijvoegen bij m'n bestelling.
Beiden 200 x 290

Waarvoor dank
 
Ha Christophe,
Ik heb wel interesse maar woon in Nederland en ga helaas niet naar de clubdag. Wordt dus verzenden. Stel ik wil van alle diktes 1 velletje van 120x190 hoeveel kost me dat inclusief verzendkosten en kan ik betalen via IBAN/BIC of een envelop met inhoud of paypal of ...
LMK
Paul
 
Beste vrienden, mag ik vragen om eventuele bestellingen enkel via PB te doen, anders wordt het te ingewikkeld om alles goed te volgen en ga ik fouten maken.
Dank voor jullie begrip.

Christophe
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan