Hoofdsponsor

Anders / onbekend Zwijntje

Jiver

Sponsor
Registered
Lid geworden
2 dec 2009
Berichten
527
Locatie
Herenthout
Enkele weken terug had ik de eer om de rangen te vervoegen van het Bn Ardense Jagers te MEF, tijdens een 2-weekse oefening in Canjuers,Frankrijk. Een Piranha Rec met 2 pers was gevraagd ter versterking, dus wij mee met die gasten. Er is niet veel animatie in Canjuers, dus voor 's avonds kon je best iets bijhebben om je bezig te houden. Ik neem altijd wel wat Magic Sculpt, tools etc mee op oefening, just in case. En daar kreeg ik het idee om iets te maken van hun mascotte: Een everzwijn. Ter plaatse een plat steentje gezocht en daar op beginnen werken. Het was lang geleden dat ik nog iets had geboetseerd met epoxy, maar inmiddels ben ik snel genoeg om het hardingsproces voor te blijven:)
Een uurtje of 3 was nodig om te verkrijgen wat op de foto's te zien is. De tanden zijn voorlopige exemplaren die enkel dienden als referentie.Volgende stap is nieuwe maken en de oren verder afwerken. En ik moet dat ding nog van die steen krijgen ook. Bedoeling is om dan een collectible te maken in resin. Ik heb al een andere steen klaarliggen(ook van daar) die gaat dienen als achtergrond. Na de para voor Schaffen en 2 voor mijn eigen eenheid, komt er dus weer eentje bij.

Boar.gif
Boar2.gif

Dit zijn de anderen:

Para%204.gif
Genieschild.gif
Centurion.gif
 
Laatst bewerkt:
Man man, dat is nu echt prachtig werk. Zo maakt jij mij wel jaloers! Als ik nu is wist en kon hoe het moest.
 
Hoi Jiver man dat heb je weer knap gedaan hoor maar da zijn we gewoon van nu . Maar iedere keer toch weer verbazend knap
Marc
 
Als je dit voor Madame Tussauds had geboetseerd, had ik opgemerkt dat je mooi dat varkentje had gewassen. Nu resteert de bewondering.
 
amaai men zip,had jan hoet dit kunnen zien................................
 
@allen:
Merci voor het commentaar. Niet dat er iets speciaal aan is, behalve dat het fun was om ze te maken. Nu ik eraan denk, tussen de eerste(de para) en de laatste(zwijn) zit 12 jaar:)
 
everzwijntje is demax! post zeker iets als je er eentje in resin hebt !
 
1 woord mooi grt Pascal
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan