Hoofdsponsor

1/24 Willy's Jeep taken back by nature 1/24 [wip]

Schaal 1/24 - 1/25

MrArtex

Well-known member
Registered
Lid geworden
23 jan 2014
Berichten
2.896
Begin deze maand ben ik een project opgestart na het vastlopen van de lopende projecten. Het was de bedoeling om die gewoon OOB te bouwen maar ja...fantasie kruipt waar het niet lopen kan.

Het is dus een Willy's Jeep die door enkele problemen met het motorblok en door m'n gebrekkige kennis van zo'n motorblok gebouwd is zonder motor. Zo groeide het plan om er een achtergelaten voertuig van de maken waar ze de motor hebben uitgehaal en ook de voorwielen van gebruikt hebben (de realiteit is dat ik ze niet meer kan vinden).

Omdat ik graag verweer en heel graag grondig verweer kwam het plan om er een voertuig van de maken die opgeslokt is door de natuur.

De foto's die volgen zijn van tijdens de bouw maar op een bepaald punt ben ik gewoon vergeten foto's te maken. Mijn excuses voor het gat in het verslag. De 'primer' is dezelfde als van de arcadegame, ik moet dus dringend investeren is echte primer.

(Straks de foto's, ik ben vergeten om ze te uploaden)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Misschien is het de ouderdom of misschien omdat het tijdens de bouw nogal hectisch was hier maar er zijn enkel foto's van de wielenen de bewerking daarvan. Het vervolg van de bouw zal wat gedetailleerder in beeld gebracht worden.

Trouwens, het merk is Italeri.

De banden zijn door verwarmen boven een kaars wat platter gemaakt zodat het voertuig natuurlijker staat op de ondergrond. De zijkanten zijn ook wat afgevijld voor een oudere look. Het gaat namelijk niet om een militair voertuig maar een door burgers gekocht voertuig en dan achtergelaten na vele jaren dienst.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

Zo ver ben ik nu dus met dit project.
 
Banden zien er goed uit! Benieuwd naar het verweer proces.
 
volg met aandacht grt Pascal
 
Heel veel plezier, ik volg ook.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan