Hoofdsponsor

1/35 White Scout Car Gd/Rw

Met grote vreugde meld ik het einde van deze bouw, de open White is afgewerkt.

Bekijk bijlage 422034

Voor de gelegenheid maar meteen foto's buiten genomen.

Bekijk bijlage 422035

Bekijk bijlage 422036

Bekijk bijlage 422037

Bekijk bijlage 422038

Bekijk bijlage 422039

Even herinneren dat de bouw van het voertuig gebaseerd is op deze foto, genomen door mijzelf in de kazerne Lt. Jacqmain te Gent (St.-Denijs-Westrem) en dit eind 1974 - begin 1975.

Bekijk bijlage 422040

Om het verschil met de gesloten White nog eens aan te tonen dan maar een gezinsportretje.

Bekijk bijlage 422041

Bekijk bijlage 422042

Bekijk bijlage 422043

Had er nog effe aan gedacht om nu een 3de scout car White te bouwen maar voorlopig heb ik er genoeg van, we gaan een andere doos open trekken.
Hallo Erwin. Is een uitvoering die men eigenlijk nooit ziet .Origineel duo. Komen er nog nummerplaten op of andere insignes op spatborden of zo ? Willy.
 
Hallo Erwin. Is een uitvoering die men eigenlijk nooit ziet .Origineel duo. Komen er nog nummerplaten op of andere insignes op spatborden of zo ? Willy.
Neen Willy, ik had de intentie om de rebuild White (deze met bache) zijn nummerplaat te geven maar de Daco decals kwamen los.
Verder zijn er op de foto's geen andere kentekens te zien en dus laat ik het daar bij.
 
Zeer geslaagd duo Erwin .
Zou een ereplaats op de voorgrond moeten krijgen in uw grote afgewerkte verzameling.
:35:
 
Hey,

Knap werk he...., en wat voor nostalgie...., in het museum in Bxl staat hij nog he....;)
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan