Hoofdsponsor

1/35 "Wasteland Amazones !" (Black Ops Special voertuig)[wip]

van het moment dat ik u leerde kennen hier verbaasde je me iedere keer weer , en dan nu toch ook weer hoor hoe je het doet en iedere keer toch weer iets ongelooflijk uit uw vingers tovert geweldig
Marc
 
Elke dag een klein beetje, vandaag een klein beetje detail werk en wat aan de setting gefriemeld

_DSC8768.jpg_DSC8769.jpg_DSC8770.jpg_DSC8771.jpg
 
Ik snap het niet helemaal, het wordt warmer, en je geeft de dames meer textiel om het lijfje ?

Neen alle gekheid op een stokje, het ziet er goed uit, al lijkt mijn ziekelijke een mogelijkheid in de focus te hebben die ik toch persé moet vermelden.
Je hebt daar een "dame" (het woord is echt wel heeeeeeel erg uitgerokken om van toepassing te zijn op deze meiden (vooral ook omdat de kleuren van het petje doen denken aan de "grab my p*ssy" trumpetjes) met aan de ene hand een leiband met hond en aan de andere kant een mannelijke gevangene op handen en knieën... ik zou zeggen om de scene interessanter te maken ; ditch de hond en leg de leiband aan de gevangene.
 
Effe kijken of we nog in de goede richting bezig zijn.

_DSC8772.jpg_DSC8773.jpg_DSC8774.jpg
 
Voor mij beslist wel zit ge in de goede richting
altijd prettig om te volgen en te zien hoe vanuit niks er iets knap groeit he
suc6 verder
Marc
 
Dank u, er zit iets meer verf op.
Maar ik heb de indruk dat het momenteel niet echt wil lukken.

_DSC8785.jpg
_DSC8786.jpg
_DSC8787.jpg
_DSC8788.jpg
_DSC8789.jpg
 
Dank u, er zit iets meer verf op.
Maar ik heb de indruk dat het momenteel niet echt wil lukken.
Dat gevoel is een algemeen gekend fenomeen als je steeds je kunnen verlegt denk ik.
Zelf moet ik ook even passen als ik wat nieuw probeer.
Dit is het nadeel van de 2 stappen voorruit en 1 achteruit ervaar ik zelf :-).
mooi werk zover en gaat goed komen.
 
De setting ziet er toch realistich uit, kleurtjes zijn een beetje te helder( nieuwe kledij ) maar dat komt nog wel vermoed ik.
 
Blij te zien dat het bier Buddweiser is en geen Heineken! Er zijn nu éénmaal waarden in het leven….. 🤣🤣
 
Een zeer gezellige zuippartij zo te zien, het heeft wel wat weg van een jaren '80-tafereeltje. qua kledij en enkele kapsels.
 
Deze spreekt me minder aan maar ondergrond is dan weer heel goed.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan