Hoofdsponsor

1/35 "'Wacht am Rhein"' [ON HOLD]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Idd zeer machtig gedaan,zit er nog naar te kijken.
 
Heel mooi, zou enkel opletten met die rain lines want als ge ze omrekend van ware groote naar schaal 1/35 zijn die bijna niet meer te zien.
Des al nie te min het is toch knap geschilderd.
 
Yo Danny,

Kleine maar krachtige update! mooi heel mooi, later nog wat dry mudd op zijn broek en dit is af.

Greetz Nico
 
Zo had ik het ook voorzien Nico,enkel nog een laagje matt vernis er op en de modder vliegt in het rond...:P
 
Hoi Danny,

Dat heb je prachtig weergegeven. Echt klasse vind ik dat.
Het splinterpatroon lijkt verdacht goed op het 1/1 originele dat ik hier heb:

DSCN1951.jpg
Het is zeker geen sinicure om dit goed weer te geven maar jouw werk verdient hier alle punten.

Gewoonweg schitterend.



Droop (die wel een beetje onder de indruk is... )
 
Alo kroket wat een prachtwerk, hoop dat ik ooit op dit niveau kom in het schilderen. Het valt toch echt op hoe goed je alles in elkaar zet dat uiteindelijk de schilderkunst het werk afmaakt. Alleszins das toch mijn mening hierover. Zou toch graag eens ergens een workshop ivm schildertechnieken bijwonen, kwestie van die washes en brushen enzo wat jullie allemaal doen.
 
Hier ben ik dan weer met een kleine update,ik heb me deze keer op het gezicht van men figuurtje geconcentreerd en ben er toch zeer tevreden over...;)
Het gezichtje moet nog wel een eind laagje matt vernis krijgen...

En hier dan enkele foto's

Afbeelding013-8.jpg

Afbeelding052-2.jpg

Afbeelding054-2.jpg

Afbeelding055.jpg
 
heel prachtig gedetailleerd werk echt vakmanschap werk zoals ik tegen me kinderen zou zeggen een dikke duim echt heel mooi werk
kan hier nog heel veel leren op gebied van schilderen echt heel mooi

groetjes

Roel
 
Inderdaad het is goe gedaan Danny!!

Cheers,
André
 
Zeer mooi hoor, zeker als je bedenkt dat dit in deze schaal niet allemaal duidelijk zichtbaar is met het blote oog....

Chapeau
 
Amai Danny, knap gedaan! Ik wou dat de mijne er ook zo goed ging uitzien.
Met welke penseeltjes hebt ge dit gedaan?

Erwin.
 
Bedankt jongens,soms sta je er niet bij stil hoe klein een gezichtje op 1/35 wel is dus hier komt mijn loep zeer goed van pas...;)

Verder moet ik aan dit figuurtle nog enkel een hand afwerken en is nr 1 gereed dan nog 3 te gaan...:dry:

@ Erwin Voor het echte fijne werk gebruik ik een nr 000 penseel dit voor de ogen en mond te schilderen,verder met een 0,1 en nr2 gaat zeer goed zelfs
verder heb ik besloten me alleen nog bezig te houden om kleine dio's te maken en enkel met figuren...
 
Laatst bewerkt:
Danny die gelaats uitdrukking een woord geweldig

Gr
Dirk
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan