Hoofdsponsor

1/35 "'Wacht am Rhein"' [ON HOLD]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hij gaat goed man ,,, ziet er goed uit de vorderingen .....
 
Knappe boom! Ziet er zéér echt uit, vooral de kleuren zijn juist gekozen volgens mij. Kunt ge die nog verklappen?:unsure:
Grtz, Erwin.
 
Knappe boom! Ziet er zéér echt uit, vooral de kleuren zijn juist gekozen volgens mij. Kunt ge die nog verklappen?:unsure:
Grtz, Erwin.

Geen probleem ;),ik ben begonnen om de boom in een zwarte primer te zetten, daarna verschillende dunne laagjes German Cam Pale Brown 825 met de AB,als deze goed zijn gedroogd heb ik de boom een Dark Wash van Mig gegeven(wel heel goed verdund) vervolgens heb ik de gehele voorkant van de boom en takken verschillende goed verdunde washes gegeven van Olive Green 967 na een tijdje krijg je een groene schijn van mos op de stam en takken van de boom daarna heb ik een matt vernis op gebracht en een nachtje laten drogen...

Ik ben nu bezig om alle takken te voorzien van enkele bladeren en een herfst kleurtje te geven,als ik echt eerlijk ben ziet het er echt fantastisch uit en ben ik zeer tevreden...;)

Foto's gaan zovlug mogelijk volgen...
 
Zoals beloofd zijn hier dan de foto's van de boom met zijn herfstkleuren,het effect dat je kan creëren met de zaadjes van een berkboom is ongelooflijk de boom komt gelijk tot leven,als alles goed is uitgedroogd komt er nog wel een matte vernis overheen...

Ook aan het kleine bruggetje heb ik een beetje verder gewerkt...

Afbeelding038-1.jpg

Afbeelding042-2.jpg

Afbeelding043-2.jpg

Afbeelding044-1.jpg

Afbeelding047-1.jpg

Afbeelding045-2.jpg

Afbeelding049-1.jpg

Afbeelding050-3.jpg
 
Mooi gedaan die boom.
Komen er later nog blaadjes op de grond te liggen?
 
Prachtig effect die je bereikt hebt :)
En het brugje mag er ook zijn (misschien ergens een nagel laten "uitsteken" ;)
 
Je boompje ziet er zeker realistisch uit Danny.
 
yep danny ziet er weer veelbelovend uit. zullen deze in stilte volgen.
 
Beste vrienden de afgelopen drie dagen had ik vakantie en de gelegenheid om eens goed door te werken,ik heb de rotsen onderhanden genomen ...

Ik ben begonnen om alles in een zwarte primer te zetten,vervolgens heb ik de eerste kleur Basalt grijs 869 er op gezet,daarna hier en daar kleine dotjes van green ocher 914,vervolgens een donkere wach en alles goed laten drogen en als laatste alles drybrushen en nog eens drybrushen steeds het grijs verlichten zodat je op het laaste bijna alleen wit overhoud...;)

Vervolgens ben ik ook gestart met hier en daar al wat begroeiing te plaatsenom een idee te krijgen of het gehele plaatje gaat kloppen...

En nu genoeg geschreven en hier zijn dan de foto's...;)

Afbeelding052-1.jpg

Afbeelding053.jpg

Afbeelding054-1.jpg

Afbeelding056-1.jpg

Afbeelding057-1.jpg

Afbeelding058.jpg

Afbeelding059.jpg

Afbeelding060.jpg

Afbeelding061-2.jpg

Afbeelding062.jpg

Tot hier dan vrienden deze update,natuurlijk moet er nog ontzettend veel gedaan worden ;),nu gaat het dio voor enkele dagen aan de kant om alles voldoende te laten uitharden en kan ik misschien de volgende week aan het eerste figuurtje beginnen om een kleurtje te geven...;)
 
Man,
dat ziet er weer veelbelovend uit.
 
Zeer prachtig resultaat, en mooi uitgelegd ;)

Wel zou ik iets meer (of minder) planten op de rotspartijen zetten, nu vindt ik de proporties niet zo "natuurlijk" overkomen...
Maar dat is dan mijn visie hé ;)

Maar doe gerust verder, zoals je zelf zegt, er is nog veel werk aan de winkel, en er zal dus nog veel veranderen :)
 
Bedankt jongens ...
@ Beyond dit zal ik in gedachten houden bedankt voor deze info...
 
De rotsen zijn erg mooi zo.
Waan me weer in de bergen....

Fred
 
Zeer realistisch werkje.
Zoals vermeld, die rotsen zijn prachtig en goede kleurstelling.
 
Da's simpelweg weeral fantastisch !

Doe zo verder, Danny, we blijven dit met veel interesse volgen.

Groeten Rik
 
heel netjes danny ze zijn presies echt .

mischien een klein water valletje in maken zodat de soldaten hun drinkebus kunnen vullen met fris bergwater :)

maar dat is ook maar een gedacht wat bij mij opkomt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan