Hoofdsponsor

1/24 VW Golf gti [wip]

Schaal 1/24 - 1/25

oldieman

Well-known member
Registered
Lid geworden
13 jan 2016
Berichten
1.343
Iemand heeft me gevraagd een golf gti te bouwen.Deze moet rood worden en hij behoud ook de standaard wielen maar hij moet wel verlaagd worden.Maar eerst wat foto's van de kit.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
Marc S.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Met de echte Pirelli wielen die waren in die tijd speciaal voor de Golf GTI gemaakt ( nooit veel gezien )
Ziet er een ferm bakske uit
Suc6 Marcus
Marc
 
Veel plezier met de bouw.
 
Veel plezier ermee. Een maat van mij had vroeger een gti cabrio.
Dat ging goed vooruit tot de distributieriem brak :)
 
Superkit van Revell !! Iets waar je rekening moet mee houden , zijn de zwarte vlakken op wielkasten , die zijn niet zo gemakkelijk meer aan te brengen na de clear. Veel plezier met de bouw van de beste Golf 2 kit die er bestaat :)

Greetzzz Modest.
 
goed afplakken heb ik ook zo gedaan , valt wel mee maar er is werk aan want het zijn gewone ronde kappen maar aan 1 kant voor of achter zit een verwijding
 
De motorruimte is klaar.De motor is voorzien van allerlei leidingen zoals bougiekabels,injectieleidingen,gas en koppelingskabel en zo verder.Ik wil langs deze weg coachke bedanken dat ik zijn foto's heb mogen gebruiken als referentie.

attachment.jpg
Marc S.
 
Ho Ho daar hoef je me niet voor bedanken hoor , graag gedaan
Het is eerder een eer dat iemand iets van mij gebruikt of ervan leert
Knappe zaken Marc goed zo
Marc
 
Knap en als er iemand is die deze Golfjes kent zal het Marc wel zijn.
 
Een van mijn pupillen doet het goed he ;) ?
Marc
 
Als leek in deze materie vind ik dit zeer geslaagd.
Mooi om die motor zo te zien.
 
Mooie motor. Heel geslaagd. Met goede referentiefoto's erbij kom je al een heel eind.
Je moet het dan natuurlijk wel nog bouwen ook.:8
 
Mooi gedetailleerd, mijn compimenten.
 
De bodem,de verlaging en het interieur is ditmaal aangepakt.Achteraan is hij 2mm verlaagd en vooraan 3 mm.Als interieurvlokken heb ik houtzaagsel gebruikt dit aangebracht met aangelengde houtlijm en dan gespoten.Als het een model voor mezelf was had ik toch voor andere wielen gekozen.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
Marc S.
 
Goe he denk dat die gast content zal zijn
Juist die buis he Marcske die is in zwart rubber of plastic in het echt 1/1
 
Bedankt voor de opmerking.Ik ga dat zeker veranderen.
Marc S.
 
afzonderlijke componenten zien er alvast veelbelovend uit naar de assemblage toe .
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan