Hoofdsponsor

Volkswagen T1 Samba Bus [DONE]

oldieman

Well-known member
Registered
Lid geworden
13 jan 2016
Berichten
1.343
Deze kit heb ik zo een jaar of zeven liggen.Is volgens mij de kit die ik het langst in mijn bezit heb.Ga deze inzetten voor de groepsbouw.

attachment.jpg
Marc S.
 
Joepie ben blij dat gij er ook aan zo eentje begint je zal er veel plezier aan beleven , ik volg je
suc6
Marc
 
Zet ook mijn slaapbank bij :)
 
deze heb ik ook nog 2x liggen

veel succes met de bouw
 
Mooie auto.
Succes.
 
Deze ga ik ook volgen,heb er ook nog zo een liggen en misschien eens een goede afwisseling ipv figuren schilderen.
 
Ik ben benieuwd hoe het gaat verlopen met deze VW Icoon.
 
Hallo Oldieman. Ik heb deze kit ook al gebouwd. Veel problemen met die dubbele zijdeuren. Verschillende keren is de carrosserie weer opengebroken op die plaats. Veel succes. Willy.
 
Heel leuk voertuig maar jammer genoeg ook al veel gelezen dat er problemen zijn met die deuren.
Dit terzijde veel succes toegewenst.
 
Wel beste vrienden ik heb er nu 5 tal gebouwd en met de deuren niet veel problemen gehad dat het een fragiele job is daar twijfel ik geen moment , heb bij sommige de scharnieren doorgeboord en stukjes ijzerdraad ingestoken en bij sommige vallen bij transport soms de deurtjes eruit maar pasproblemen heb ik niet echt gehad
Marc
 
De volgende stap is de inhoud van de kit voorstellen.Ik ben wel aan het overwegen deze volledig orgineel te bouwen.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
Marc S.
 
Suc6 beste vriend het is een leuk kitje en als het af is zeker een mooie voor je verzameling
Marc
 
Marc, best een leuke kit om te bouwen.
 
Een originele Samba bus is op zich al meer dan de moeite waard, ga er voor Marc...
 
Als ik het zo lees ga je hier uw werk aan hebben maar na wat ik al heb gezien van u gaat dat goed komen.
 
Zeker als je deze origineel zult bouwen, ga ik deze met toegenomen interesse volgen.
 
Veel plezier, ga ik ook volgen. Ik heb
attachment.jpg liggen , blijkbaar ooit aan begonnen
attachment.jpg

dus, ...
 
De bodydelen zijn na het schuren en ontvetten in de witte primer gespoten om daarna de onderste helft met een eigen gemengde kleur te spuiten(11delen wit en 1deel oker)Dan alles afgeplakt en de bovenste helft in het donkergroen gezet.Dit alles met revell aqua.Daarna alles in hoogglansvernis die achteraf geschuurd en gepolijst word.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
Marc S.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan