Hoofdsponsor

1/87 Voertuigen H0

Het is wel klein en rood hè :unsuree: :-) Maar leuk spul en netjes opgeknapt
 
Bedankt Ron, gelukkig dat het klein is, zou nooit de plaats hebben om deze uit te stallen anders :LOL:
 
Alweer een leuke aanwinst voor de collectie. Ik meen me te herinneren dat dergelijke modellen nog rondreden toen ik klein was (jaren '70).
 
Daar is straks ruim voldoende brandweermacht aanwezig.
 
Merci @coachke

@dancooper , dat is heel goed mogelijk. Toen ik als kleuter in de jaren '70 de brandweer van Lerthe jaarlijks zag toen ze op kamp kwamen met de jeugdbrandweer, hadden ze ook nog zulke vrachtwagens in hun arsenaal.

@Roy vd M. , het is inderdaad al een aardige verzameling, echter niet alle wagens gaan op de treinbaan komen :nowink: , het is eigenlijk een beetje een verzameling op zich. Ook de "schuld" van Wilma und Gerd, het brandweerkoppel dat verantwoordelijk was voor de jeugdbrandweer toen en bevriend waren met mijn ouders. Het was een beetje een familiebedrijf, de brandweer daar, want de vader van Gerd was ook brandweerman en fervent Märklinist. Wat resulteerde in een grote verzameling brandweerwagens in schaal H0. Ik heb zelden nog zo een grote verzameling gezien, zelfs die van mij verdwijnt in het niets bij wat zij hadden... Maar ben al heel erg blij met die van mij :-)
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan