Hoofdsponsor

1/32 Viking [DONE]

Kevin voor vrij nieuw in het figuur schilderen is het resultaat zonder meer goed.
Ik post hier regelmatig mijn figuren indien je iets wilt weten gewoon vragen, ik ben niet te lui om te antwoorden wel te lui om van elke figuur een step by step te maken. Anders ben ik meer aan het schrijven dan aan het schilderen.

Grtx Jan
 
Bedankt jan, zal wel eens gebeuren.

Deze ga ik nu afblijven denk ik. Zie niet wat ik er nog aan kan doen..hierbij daglichtfoto's.. hopelijk valt het wat mee. :). alleen nog een voetje voor maken en daar ben ik nog niet uit hoe...

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
 
Kevin, "hopelijk valt het wat mee"
Vind het meer dan geslaagd, persoonlijk zou ik de kledij nog een laag matte vernis geven.

grtx Jan
 
Bedankt Jan. Heb er nog een extra laagje matte vernis overgezet en is idd nog wel beter...
Ondertussen de voet aan het afwerken.
De rots is gemaakt uit milliput die ik op een schuin afgezaagde blok heb bevestigd en dan met stenen uit de tuin de textuur erin geduwd. Nu bezig met de schilderwerken, nadien hier en daar nog wat sneeuw erop en dan zou hij klaar moeten zijn

attachment.jpg

attachment.jpg
 
Sneeuw erop en denk niet dat ik er nog wat aan ga doen... was aan het twijfelen om er nog een tak of twee uit de rots te laten komen maar weet niet goed of ik het nog ga doen of niet.

attachment.jpg


attachment.jpg
 
In ieder geval ziet je stoere Viking er goed uit ,netjes :)
 
Zeer mooi geslaagd ;)

Mocht je nog wat begroeiing willen aanbrengen, dan zou ik gaan voor een klein beetje gras tussen de rotsen...
 
Zeer knap.. vandaag nog zo kleine figuurtjes zitten bekijken. Wat ik me dan afvraag.. met welk penseel doen jullie dat? Mijn kleinste is 10/0 en dat lijkt me zelfs te groot
 
Zeer knap.. vandaag nog zo kleine figuurtjes zitten bekijken. Wat ik me dan afvraag.. met welk penseel doen jullie dat? Mijn kleinste is 10/0 en dat lijkt me zelfs te groot

Behalve de grote vlakken heb ik de rest gedaan met een 5/0 en een 2/0
 
mooi geschilderd figuurtje en leuk gedaan die rots uit milliput .

grt Nicolas
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan