Hoofdsponsor

1/7 The singer [wip]

Ron

Bouwers voor bouwers :)
Registered
Lid geworden
31 dec 2010
Berichten
6.267
Met deze wil ik een iets andere setting maken dan wat nu de bedoeling is maar dan moet ik eerst het figuur stevig in elkaar zetten om te zien wat ik mijn hoofd heb zitten ook te doen is zonder heel het figuur te slopen :)

8f58c59a40a81fabea366163b51b897e.jpg

92e14a056d92f77e38660c66c2444668.jpg

c5d8aac3de574d9235deecbd634a5e77.jpg
 
leuk model
precies ook fan van e2046 :D
Ikzelf heb al lang niks meer besteld, heb er nog enkele in pre-order staan en enkele in de stash
 
Veel plezier en succes met deze.
 
Bedankt mannen we gaan er weer wat leuks van maken.

@Jodi, Ben niet een echte fan van hun eerlijk gezegd. Ik heb er nog drie liggen hier en daarna hou het op en hou ik het weer hoofdzakelijk bij buste`s die nemen wat minder ruimte in.
 
Ik kijk er al naar uit , hopelijk word deze ook zo mooi wel prettig om naar te kijken
Suc6 verder
Marc
 
Die figuren nodigen echt uit om geschilderd te worden.
Succes en stoeltje erbij gezet.
 
Wauw , deze is meteen raak........knap figuur, die ik dan ook met aandacht zal volgen , succes met de geplande aanpassingen Ron :)
 
Nog bedankt voor de reacties heren :)

Gisteren en vandaag wat spuitwerk verricht zodat het meeste in de basis kleuren staat.
caa6b5359fc88f6a23d9b40ab41e009b.jpg

cc13377bdfa3884addea4cff12fadca3.jpg
 
Opbouw figuurtje en eerste verfwerken zien er goed uit. Succes verder met dit project.
 
basiskleuren zitten wel goed, figuur lijkt goed te passen.
geniet van het schilderen.
 
Bedankt voor de reacties.

@Marc W, Ja de pasvorm is zeker wel goed te noemen want op de foto is nog niets verlijmd wat het schilderen straks iets makkelijker maakt
 
Veel belovende start alleszins.
 
Mooi figuur ! ik gun het je dat het je lukt om die melancholische blik in het gezicht te krijgen ;)

veel schilder genoegen :)
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan