Hoofdsponsor

1/18 the samurai fight

ERVARING
ik bouw al iets langer hoe goed ik ben hangt van het project af.
BOUWWIJZE
out of the box
BOUWBUDGET
*
BOUWSTATUS
start nu
COMMENTAREN
ik heb een dik vel

Grijze Wolf

Well-known member
Registered
Lid geworden
28 dec 2012
Berichten
2.414
Via via nog twee figuren op de kop kunnen tikken, zijn beide uit stock genomen bij de fabrikant en zoals mijn andere samoerai zeker 20 jaar oud.
Vallen beide ook onder de categorie polstraining, 90 mm in white metal.
En ook al komen beide van verschillende firma's kunnen ze samen geplaatst worden in een klein vignetje (nu ja klein 90 mm figuren.)
De eerste komt van Romeo models

80258.jpeg80259.jpeg80260.jpeg
De tweede van Pegaso models
pegaso-models90mmgeneral-kato-kyomasa (1).jpgpegaso-models90mmgeneral-kato-kyomasa (2).jpgpegaso-models90mmgeneral-kato-kyomasa.jpg
 
In de samurai mode Jan? Weer wat te volgen.
 
Dat zien er kwade gasten uit, het schilderwerk zal weer de moeite worden.
Volgmodus aan...
 
@ Ron; is deel twee van een klein getreiter op ons club, en aangezien ik wel van een uitdaging houd zijn deze ook op mijn werkbank terecht gekomen.
Normaal liggen deze figuren ver boven het budget dat ik er aan wil geven, maar zoals geschreven het zijn originele maar komen uit een restbestand. En de erfgenaam wou ze geschilderd zien en heeft me al enige tijd zitten treiteren om ze over te nemen wetende dat ze niet in mijn schuif zullen verdwijnen.
 
Ik zal me ook niet laten kennen door mijn club genoten hoor 🙂 Maar ook leuk voor de vorige eigenaar om ze geschilderd te zien door jou (y) Veel plezier en koop een polsband :winking:
 
tussen de bouw van de ducati, begonnen aan het opkuisen en samenbouwen van deze Sushi mannen.
Er is nog een beetje werk aan.

001.jpg002.jpg003.jpg004.jpg006.jpg007.jpg
 
Ha, white metal, interessant. Mooie figuren al doen ze mij op het eerste zicht niet echt samoerai voor gelet op de baardgroei van deze met de punthelm.
Op de laatste foto lijkt het alsof de linkerarm van de man met de ronde helm iets te laag zit aan de schouder ?
 
Veel plezier en succes met deze nieuwe uitdaging.
 
Mooie figuren.
Aan de voetstukken te zien kan je zo een ganse puzzel met figuren maken..??
 
Mooi setje Jan. 玩得開心畫這些人物
 
Een namiddag werk, opkuisen en samen zetten van de eenvoudige samoerai.
Volgende stap, bij sculpteren en grondverf

008.jpg009.jpg010.jpg011.jpg012.jpg013.jpg
 
Kom dat vele werk met aanpassen dat het twee verschillende firma's waren dan? Maar ziet er al spannend uit zo.
 
@ Ron; gedeeltelijk door het verschil van firma, de leeftijd van de kits en de gietvorm speel ook een rol, en die van Pegaso is op een maandag afgegoten. :unsuree:
Maar het idee om beide samen te voegen is waarschijnlijk wel ontstaan door de samenwerking van de beide firma's, het gevoel dat ze samen horen is er wel.
 
  • Leuk
Waarderingen: Ron
:unsuree: Ik dacht dat beide figuren samen hoorden...
Aan de basis te zien zijn deze toch precies zo gemaakt om aan elkaar te passen? En er eventueel nog enkele andere er naast te puzzelen op dezelfde manier??
Mijn vergissing dus :censored:

Figuren zien er al goed uit, maar met een kleurtje zal het nog 1000x verbeteren :winking:
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan