Hoofdsponsor

The matrix - Bullet time

Status
Niet open voor verdere reacties.
Idd met voldoende oefenen kunnen we soms meer dan dat we denken.

Prachtig gedaan Jonas :35:
 
Kmoet zeggen Jonas, je hebt er tenminste het lef voor om dit te proberen. Ikzelf zit ook al menig discussie van beide bovenvernoemde heren te bekijken met het idee dat ga ik ook eens doen, maar de durf ontbreekt me wat. Chapeau!!
 
hey tom een goeie tip... gewoon proberen... was ook met bang hartje dat ik hier aan begon maar krijg zo steeds meer zin om er aan verder te doen en raar maar waar ik begin beter te zien als er iets niet ok aan is.....
 
het is zeker niet makelijk hoor maar dat je het probeert zegt al veel.

het gaat zeker mooi worden daar ben ik van overtuigt hoor.

het begin is er alvast en het kan aleen nog maar beter worden ;)
 
Ik vind het buiten gewoon knap dat je dit probeert en zo te zien gaat het best goed .

Fred
 
Chapeau maatje
da komt wel goed.
 
dankzij jullie lovende woorden dan toch maar wat verder gedaan... het hoofdje is klein beetje bijgewerkt en zijn stillekes begonnen aan het lichaam.... moeilijkste is de cape die zo natuurlijk mogelijk moet lijken maar vind het al aardig gelukt en bouwen verder hierop....

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

Groeten Jonas...
 
Knap gedaan )onas zo voor een eerste keer. Ik kan mi) inbeelden dat dit leuk is om te doen.
 
laatste update voor vandaag... steeds meer vorm in te krijgen en zin om verder te gaan... ben al zeer tevreden over het resultaat tot dusver.... morgen meer...

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

groeten Jonas...
 
Zeer mooi werk Jonas,dit zal niet zo'n gemakkelijk project zijn blijf dit topic met veel plezier volgen...
 
zeer mooie action gebeuren , ben zeer benieuwd naar dit werkverloop !!!
 
sdfkkjskng Door tijdsgebrek de laatste tijd heb ik niet veel kunnen volgen, en ik sta verstelt van wat ik hier zie
 
Wat die kogelregen betreft moest ik meteen denken aan Lego :$
Vooral bij de Star Wars Lego zijn er een soort "bliksemflitsen. Mischien hiervan een malletje maken en gieten met doorzichtig epoxy. Heb je trouwens er ook aan gedacht om glasvezel te gebruiken en daar een lichtje door te pulsen. Geeft wel snelheid.
 
mooi project die tot leven begint te komen

tom
 
Amai Trobwal das echt al zeer goed zeg ,ik denk niet dat ik dit zou kunnen.
 
je ziet de evolutie en dit wordt een mooie :-)
 
Heb 'm gezien en het is een mooi project, zeer gedurfd thema, knap !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan