Hoofdsponsor

1/35 'The end', 1945... [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bedankt jongens,de kisten zijn wel echt op schaal gemaakt 1/35 ik heb juist de zelfde afmetingen genomen zoals sommige merken het op de markt brengen,misschien zijn de plankjes iets te dik om dat ik met balsa hout werk en als je dan een foto van dicht bij neemt kan het zijn dat de plankjes er dikker uit zien dan de werkelijkheid maar ik ga hier zeker aandacht aan besteden...;)

Verder heb ik me bezig gehouden om de lege kisten op te vullen met allerhande rommel,de meeste rommel is gemaakt van lege of defecte aanstekers die ik dan volledig demonteer in de primer zet en schilder in roest kleuren...

Afbeelding057-3.jpg

Afbeelding058-2.jpg

Afbeelding059-2.jpg

Afbeelding060-2.jpg

Afbeelding061-4.jpg

Afbeelding062-3.jpg

Afbeelding063-1.jpg

Afbeelding064-1.jpg
 
Ja man, niet normaal wat ik hier zie. Dit is kunst in mijn ogen.
 
Dit is inderdaad kunst van de bovenste (balsa)plank. Je merkt geen verschil met de realiteit.
 
Heel mooi werk Danny.
Heb al even gezocht naar mogelijke onderdelen van de aanstekers, maar het lukt me niet :).
 
Verder heb ik me bezig gehouden om de lege kisten op te vullen met allerhande rommel,de meeste rommel is gemaakt van lege of defecte aanstekers die ik dan volledig demonteer in de primer zet en schilder in roest kleuren...
Waar blijf je het vandaan halen, Danny? ^^
Oude aanstekers... da's nu eens echt slim gevonden en is zeker om te onthouden!


Droop
 
Bedankt vrienden,heb even een aansteker gedemonteerd om een idee te geven dat er eigenlijk veel onderdelen in zitten die je kan je gebruiken als rommel in een diorama..;)

Afbeelding067-1.jpg

Afbeelding068-1.jpg

Afbeelding069-1.jpg

Afbeelding070-1.jpg
 
Erg leuk/knap gevonden van die aansteker Dany.
Ik vind dergelijke dingen altijd machtig mooi om te lezen.

Fred
 
Hey,

Indd, gewoon geniaal gevonden.
Prachtig diorama aan het worden.
 
Beste mede bouwers het is weer al tijd om een kleine update weer te geven..

Heb me de laatste tijd wat bezig gehouden met de compressor die een plaatsje ging krijgen in een van de houten kisten op de werkbank.
Verder is er hier en daar nog wat schroot toegevoegd en is de binnen kant van de schuur wat voorzien van kisten,ijzer en hout om geen leegte te verkrijgen en dat ook daar wat te beleven valt.;)

Het juiste setje van figuren heb ik ook al gevonden en er is gekozen voor een kit van Dragon Gen2 -1ste Luftwaffe Field Division..

En hier dan de foto's..;)

Afbeelding087-1.jpg

Afbeelding088.jpg

Afbeelding090.jpg

Afbeelding091-1.jpg

Afbeelding092-1.jpg

Afbeelding093-1.jpg

Afbeelding094-1.jpg

Afbeelding095-1.jpg

Afbeelding096.jpg

Afbeelding097-1.jpg

Afbeelding099-1.jpg

Afbeelding102-1.jpg

Tot hier dan deze update....
 
mooie update man !! een hoop details ,, maar je foto,s komen een beetje geel over , of dat ligt aan mijn scherm ..
 
Zeer mooi Danny, al die details. De compressor is machtig gedaan.
 
Vandaag laatste dag werken volgende week vakantie:D dan kan er gestart worden aan de figuren om de gepaste en beste setting te zoeken,de schilderwerken zullen dan weer voor later er van zijn maar ik hou jullie volledig op de hoogte...;)
 
Bedankt Bart en altijd leuk om te moeten vaststellen dat medebouwers je werk leuk vinden...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan