Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Op de beurs in Puurs heb ik geen karretje kunnen vinden voor mijn raketten, maar wel the next best thing.
![]()
Met deze heftruck die er meer uitziet als een rijdende autokrik werd zware munitie aangebracht op de toestellen. Reskit heeft er verschillende varianten van in meerdere schalen. Volgens mij kan deze gebruikt worden voor de Phoenix-raketten. Als ik geen karretje vind, dan zullen er drie raketten bevestigd zijn en een zal er klaarzitten op de lift. De kit heeft enorm veel detail, ik kon maar een nadeel vinden en dat is de stand van de arm van de krik. Die is geblokkeerd naar beneden.
![]()
Er zitten wel twaalf printstukken in het doosje. Er zit ook wat teveel in, zo krijg je twee soorten wielen maar slechts een wordt vermeld in de handleiding. Dat is een fameus boekje in kleur.
![]()
![]()
![]()
Of deze kleur aangewezen is, wil ik nog eens checken in mijn referentie. Er zitten ook nog eens een vijftigtal decals bij...
![]()
Er wordt aangeraden de lift te verzwaren met gewicht. Zelfs het interieur dat nauwelijks zichtbaar is achter een aantal roostertjes, is afgewerkt. Het lijkt er wel op dat men doorkreeg dat deze decoraties verhinderen om gewicht toe te voegen. Er is duidelijk wat gesnoeid in het eindontwerp.
![]()
Met de voornaamste onderdelen geassembleerd is het al herkenbaar als een werktuig.
![]()
Nog een paar kleinere spullen en het is al tijd om te schilderen. Nu eens kijken welk van de opzetstukken nodig is voor mijn ordnance. De bestuurder van de APU-kar verhuist waarschijnlijk hiernaartoe.
![]()