Hoofdsponsor

1/16 T-34/76 Mod 1943 [!]

Ron

Bouwers voor bouwers :)
Registered
Lid geworden
31 dec 2010
Berichten
6.306
Mijn nieuwe grote schaal slachtoffer een T-34/76 die recht uit het doosje word gebouwd.
Dit model word in opdracht gebouwd vandaar dat hij OOTB/ZUDD (zo uit de doos :))
Hier alvast wat foto van de doos en inhoud.

DSC_8823.jpg

De onderdelen voor de buitenzijde.
DSC_8825.jpg

Onderdeleb voor het interieur en motor gedeelte.
DSC_8826.jpg

Drie aparte doosjes met onderdelen.
DSC_8827.jpg

De inhoud van de doosjes, wielen, romp, rupsbanden en niet zichtbaar wat PE en veertjes voor de shockbrekers en sleepkabel en decals.
DSC_8828.jpg

Instructies en een kleurenkaart voor diversen opties te schilderen zolang het maar groen is :laugh:
DSC_8829.jpg

En even een foto samen met de Elephant waar een euro op het motordek lig voor een idee te krijgen van de grote.
DSC_8830.jpg
 
Niet verkocht Ron? Het is ook een leuke kit om zelf te bouwen. Veel plezier!
Johanna
 
Wel verkocht Johanna en ik moet hem bouwen voor de nieuwe eigenaar tegen een vergoeding uiteraard 8)

En ik zal er zeker plezier aan beleven want het is een inderdaad een een leuke kit.
 
Dat is een originele oplossing en motiveert ook de kit af te bouwen en het is een zeer complete kit, waar zeker wat moois van te maken valt.
 
Vandaag gestart en lekker in de zon een beetje knoeien met plastic en lijm.

De eerste pagina is voltooid en dat verliep zonder problemen op wat naadjes schuren na dan maar dat is voor mij een standaard werkje.

DSC_8833.jpg

De eerste vier zijwanden (volgen nog een paar) met hun kleine spul en granaat houders die uiteraard nog los zitten om het schilderwerk wat eenvoudiger te houden.
Ook de 8 werkende schokbrekers in elkaar gezet, erg leuk om deze werkend houden maar zie nu al dat dit redelijk kwetsbaar is als de wielen erop komen.
DSC_8832.jpg

Een kleine indruk als de vier zijwanden erin zitten.
DSC_8831.jpg

De volgende stap betreft het verder afwerken van de binnenzijde maar eerst een beetje PUTTY :laugh:
De binnenzijde is rijkelijk bedeeld met uitdrukpunten sommigen verzonken en anderen die er weer bovenuit staken en op beide onderdelen een logo van Trumpeter en een stuk copyright tekst.
DSC_8834.jpg

DSC_8835.jpg

Nu alles even goed laten drogen voor het schuren.
 
Mooie kit Ron! En het plezier van het bouwen, een vergoeding. Man, wat is het leven mooi, LOL! Suc6 met de build.
 
Word het een open model misschien Ron ? Daar de binnenkant volledig afgewerkt word zo te zien .
Ge weet wel é de koepel eraf of het bovendek eraf om zo de binnenkant te kunnen zien
 
Inderdaad het is een mooie gedetailleerde kit met interieur en motor ruimte, een echt snoepje :)
Famo het is wel de bedoeling dat zoveel mogelijk te zien blijf van zijn ingewanden dus even bekijken en doorspreken met de eigenaar hoe we dat gaan oplossen of beter gezegd hoe het wil hebben.
Gelukkig wil hij hem OOTB en niet zwaar verouderd of veel modder, maar als het mijn model was dan wist ik wel want de kit kan nog wel iets aan extra detail hebben op sommigen plaatsen.
 
Geen echte update deze reis helaas :(
Ik ben tijdelijk gestopt met dit model en de reden hiervoor is een redelijke slechte passing van de bovenkant op de onderkant.
Dit probleem is redelijk goed op te lossen maar kost wel enig tijd en extra detaillering.
Omdat mij de tijd nu ontbreekt om dit te doen en de betaling voor de het bouwen niet toereikend is heb ik de eigenaar zijn centjes terug gegeven en ga hem verder af maken voor mezelf en op mijn manier :8
Dus voorlopig even in de ijskast.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan