Hoofdsponsor

1/35 Stryker MGS AFV club model [wip]

iedereen heeft zo wel een beetje zijn eigen manier en volgorde van werken.
persoonlijk ben ik vrij chaotisch in de volgorde van afwerken, Probeer vooral wat me het meest niet aanstaat te verbeteren.
Over het eind resultaat heb ik nu reeds geen twijfel meer, het kan alleen nog beter en het is al fantastisch.
 
Ik ben gewonnen voor de kleuren en verwering zover.
Dat lood is dankbaar materiaal om mee te werken voor details.
Zoals eerder vermeld telt het resultaat als alles klaar is.
 
bedank allen.
Ben nog altijd bezig met kleine verbeteringen of verslechteringen, hangt van het gezichtspunt af.
Stryker-MGS-044.jpg

Stryker-MGS-045.jpg

bevestiging haken geplaatst

Stryker-MGS-046.jpg

Stryker-MGS-048.jpg

nog een beetje geprobeerd hoe en of ik er rugzakken op ga fitten

Stryker-MGS-047.jpg

en al een cargonet gemaakt, of ik het ga gebruiken ?

Stryker-MGS-049.jpg
 
Om de vraag te voorkomen, waarom de rugzakken niet in het voertuig zitten.

m1128mgsint.jpg

bij militaire voertuigen wordt wel aan de bemanning gedacht, maar zelden aan wat ze allemaal moeten meesleuren. En de meeste van die voertuigen hebben geen aanhangwagentje.
 
Heb je die rugzakken zelf in elkaar gestoken Jan?
Mooie details in ieder geval wat het toch stevig opwaardeert.
 
rugzakken komen uit mijn bitbox, ben ze wel aan het aanpassen omdat het 1 maar halve zijn en 2 het nog mogelijk moet zijn om de toren te bewegen.
Ben te lang militair geweest om over zo een detail te struikelen.
 
Super mooi gemaakt ! En je foto's , !
 
Hey,

Ik vind je stofopbouw zeer geslaagd, doe zo maar verder....;)
 
Dank u,
Ben een beetje aan het details schilderen, en aan sommige van de kleine toevoegsels aan het werken.
De rugzakken heb ik opgevuld en hier en daar van nog een paar riempjes voorzien, ze moeten in ACU camouflage komen wat ook nog wel enige tijd in beslag zal nemen. Daarna worden ze op het achterdek gefit met het cargo net dat ik gemaakt heb.

Stryker-MGS-050.jpg

de rug zakken na de ombouw

Stryker-MGS-051.jpg

een geschilderde rugzak, ongeveer op de plaats waar hij moet komen.

Stryker-MGS-052.jpg
 
Ja de verwering is knap gedaan .
 
Knap gedaan die riempjes en net.
 
ziet er in mijn ogen toch geweldig uit
Marc
 
Jan, met wat of hoe ga jij te werk om de episcopen te schilderen? (Als ik vragen mag? :cool: )
 
Voor mij ziet het er toch prachtig uit hoor
Marc
 
How das raar ik open deze topic tot beneden en zie mijn reactie niet staan dus ik schrijf ze opnieuw plaats ze en plots staan ze er alle twee eentje van de twee mag verwijderd worden( sorry )
 
ik schilder de episcopen altijd eerst zilver of goud, daarna breng ik verschillende lagen van de kleur op die ik wil bereiken.
Voor de richt en thermische kijkers gebruik ik het liefst goud als basis, deze kijkers bevatten verschillende lenzen en spiegels. Daarna verschillende lagen rood gemengd met blauw.
Stryker_MGS_046.jpg
Voor de MGS heb ik voor de episcopen ook goud gebruikt, daarna verschillende dunne lagen zwart.

Voor mijn andere voertuigen.
De gewone episcopen zilver en dan verschillende lagen donker blauw of groen of beide.
De bedoeling is dat de reflectie van de basiskleur behouden blijft.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan