Hoofdsponsor

1/250 SS Nieuw Amsterdam.

ERVARING
gemiddeld
BOUWWIJZE
romp met laserdelen.
BOUWBUDGET
*
BOUWSTATUS
vanaf het begin.
COMMENTAREN
ja, zeker.

Debart

Well-known member
Registered
Lid geworden
10 okt 2010
Berichten
5.796
SS Nieuw Amsterdam.

Na de mislukking van de dom berlijn ga ik deze maken, de romp is met laserdelen, zal een langdurig project worden.
Heb er zin in.
 

Bijlagen

  • mini_DSCN1888.JPG
    mini_DSCN1888.JPG
    28,3 KB · Weergaven: 2
  • mini_DSCN1890.JPG
    mini_DSCN1890.JPG
    24,3 KB · Weergaven: 2
  • mini_DSCN1892.JPG
    mini_DSCN1892.JPG
    27,4 KB · Weergaven: 2
Weer eentje om te volgen, van deze heb ik vooralsnog geen afgewerkt exemplaar gezien denk ik zelfs.
 
Mooi, groot project. Veel succes hiermee en met de voorpret ook natuurlijk.
 
Ja of ten minste een scan, die je dan indien nodig in de copyshop in hoge kwaliteit kunt laten afdrukken.
 
Succes Bart, is een erg mooi schip.
Zeker niet aframmelen en lekker de tijd ervoor nemen dus.

Fred
 
Veel plezier met deze .
 
Bedankt voor de tips en leuke reacties.

Ik maak zeker scans voor hert geval.
 
Inderdaad, dat heb ik nu ook beginnen doen, zo heb ik nu al een volledige scan van de Petrojarl en van een projectje wat ik nog eventjes geheim wil houden. De hoofdprijs van de quiz zal ik eerstdaags ook scannen :)
 
Ik ben de beschrijving aan het doornemen, ik maak in ieder geval een versie van 1938-1953 en een volle romp.
 
Bedankt voor de reactie,s voortdurend wat werkte aan de romp met laserdelen, de delen van het dek en de delen van de kiel uitgesneden en aan gelimt.

Eerst heb ik de spanten los in de kiel steek om te kijken naar het verleden endergelijke, toen heb ik de kiel aan het dek gelijmd, morgen komen dspanten er op.

spanten liggen er los in.
mini_DSCN1933.JPG

kiel lijmen met lego.
mini_DSCN1940.JPG

kiel aan het dek gelijmd.

DSCN1942.JPG
 
Zeer mooi werk Bart, ik volg dit met argusogen. Er was een tijd dat papierbouw een heel kleine niche was, maar dit is gelukkig duidelijk voorbij.
 
Daar begint al aardig vorm in te komen.
 
prachtige werkzaamheden proper gedaan
succes verder
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan