Hoofdsponsor

Speelgoed 2000

Roy vd M.

Administrator
Administrator
Lid geworden
13 apr 2014
Berichten
9.898
Speelgoed 2000 is vanaf heden sponsor van het forum Modelbouwen.be. Tijd om deze winkel aan u voor te stellen!

Groot assortiment modelbouw
Kijkend naar de naam van de winkel, lijkt het een gewone speelgoedwinkel te zijn, maar niets is minder waar. Of toch... maar dan zoals een speelgoedwinkel vroeger was en waar we verlekkerd naar de lange rijen modelbouwdozen keken en hoopten dat we tijdens de feestdagen of met onze verjaardag een cadeau kregen dat van deze schappen afkomstig was. Modelbouwverfjes, pantservoertuigen, vliegtuigen in alle schalen, schepen in plastic en in hout... noem maar op. Eigenlijk is het een modelbouwwinkel binnen een speelgoedwinkel.

Andere interessante producten
Niet alleen de modelbouwliefhebber komt aan zijn trekken. In het arsenaal van Speelgoed 2000 bevindt zich een wijd palet aan diecast auto's, gezelschapspellen en legpuzzels voor jong en oud. Deze firma besteedt evenveel aandacht aan de wensen van volwassenen als van kinderen.

Twee winkels in Deurne + webshop
Speelgoed 2000 is een familiezaak, opgericht in 1967, en heeft twee vestigingen, beide in Deurne. De hoofdvestiging is aan de Turnhoutsebaan 44. Voor de deur is voldoende parkeergelegenheid, maar ook per OV is de winkel goed bereikbaar. Openingstijden van de beide winkels vind je hier.

Ben je niet in de gelegenheid in de winkel te komen rondstruinen, dan vind je hier de webshop.

Heb je vragen, dan mag je altijd contact opnemen via info@speelgoed2000.be of telefoonnummer 03 321 27 88.

DSC00731.JPG

DSC00730.JPG

DSC00729.JPG

DSC00728.JPG

DSC00727.JPG





DSC00726.JPG

DSC00725.JPG

DSC00724.JPG

DSC00722.JPG


 
Laatst bewerkt door een moderator:
Inderdaad zeer veel te ontdekken in deze winkel ook zeer vriendelijke bediening en kennis 👍👍
 
Een zeldzame walhalla voor de modelbouwer.
Daar vergeet je hoe oud je bent en weet je niet waar eerst te beginnen.
De Dame zelf is heel goed op de hoogte van wat er speelt in de modelbouw wereld en is heel goed op de hoogte van alles wat er mee te maken heeft.
Ook gezelschap spellen en puzzels zijn er in overvloed.
Is een beurs op zich en zeker een bezoek waard.
Mensen komen trouwens van einde en ver omdat de keuze daar zo groot is.
 
Er is maar 1 nadeel eens je aan de praat geraakt zit je voor een paar uur vast al vele x meegemaakt en wij zijn niet van die mensen die bruut zeggen we zijn weg e heeft wel heeeel veel alhoewel het daar een rommeltje is , ik weet niet waar ze in deze tijd nog de moed haalt om zoveel binnen te nemen ( respect )
 
Er is maar 1 nadeel eens je aan de praat geraakt zit je voor een paar uur vast al vele x meegemaakt en wij zijn niet van die mensen die bruut zeggen we zijn weg e heeft wel heeeel veel alhoewel het daar een rommeltje is , ik weet niet waar ze in deze tijd nog de moed haalt om zoveel binnen te nemen ( respect )
Inderdaad Marc heb daar eens bijna twee uur binnen gezeten om een online bestelling af te halen😉
 
Even de intro aangevuld met een kijkje in de winkel om u een idee te geven van de omvang van de modelbouw.
Je bent niet op 5 minuten buiten.
Ik persoonlijk hou van deze nostalgische winkels waar je nog voluit kan zoeken.
Anderen dan weer niet maar daar is de webshop v/d winkel dan weer een perfecte oplossing.
 
grappig ik laat 1 foto aan mijn vrouw zien en vroeg waar is dat ze moest nog niet nadenken hoor het kwam er zo uit :winking:
 
Een walhalla? Na die foto’s gezien te hebben denk ik dat dit HET walhalla is!
Eindelijk een winkel die meer bouwdozen heeft dan ik ! 🤔😀😀😀
 
Bedankt voor de sponsoring, heb er ook al besteld. Maar waar heb ik nog niet iets besteld :D
 
Hebben ze B&B?
Want dit kan je niet op 1 dag gezien hebben toch?
 
das nog de enige winkel rond Antwerpen waar ik nog met mijn auto geraak goed he
 
Zal daar bij gelegenheid eens passeren, wss volgende zomer op een fietstochtje, zie dat het vlakbij het Rivierenhof is. Webshop valt wat tegen vind ik , traag….

Greetzzzz Modest.
 
Zoek je ook nostalgische oude kitjes moet je toch ook hier eens kijken want de kans bestaat dat je hier nog wat vind tussen het grote aanbod.
 
Binnenkort zijn er ook( Belgische) decals beschikbaar en als het zover is hou ik jullie op de hoogte
 
Ben vandaag langs speelgoed 2000 geweest om wat revell thinner en de vraag naar de decals.
Er waren enkel Belgische waarvan ik er een paar heb aangeschaft.
DSC01287.JPG

DSC01293.JPG

Wat ook interessant is maar niet direct zichtbaar zijn de sheets om zelf decals te printen.
Laser en inject

20221222_111335.jpg

Nog wat decals.

20221222_111156.jpg

20221222_110847.jpg

Ook komen er geregeld veel nieuwe kits binnen.

Vergeet ook niet een spaarkaart te vragen wat toch weer een voordeel oplevert als die vol is.

20221222_115019.jpg
 
heb er nooit 1 gekregen kom er toch redelijk veel omdat ik daar nog geraak met de auto :LOL: :LOL: :LOL:
 
Jij gaat precies goed de Belgische toer op gaan Pascal.
 
klantenkaart uit de vorige eeuw 😄
naughty decals wel zie ik

Greetzzzz Modest.
 
Vandaag nog eens langs speelgoed 2000 gepasseerd met deze aanwinsten als gevolg.
Allemaal toestellen die ik de Belgische kleuren kan geven.

DSC01600.JPG

Met de camel krijg ik weer een kans om het deftig af te werken.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan