Bedankt voor jullie opmerkingen die inderdaad een probleem zijn in dit werk.
Als een leek met alles wat vliegtuigen te maken heeft heb ik een vraagje. Zijn in het echt de kabels van staal of koord?
Ik zie dat de bovenste kabel naar de flaps achteraan contact maakt met de achtervleugel. Weet niet of dat de bedoeling is. Zou deze door te gebruiken niet door de stof schuren?
Sorry voor de late reactie.
Het zijn ijzeren kabels en bij dit toestel worden ook ijzeren staven gebruikt als versterking aan cockpit en staart.
Ook lopen de kabels anders bij deze kit dan het toestel dat ik wil maken en dat was bij de hasegawa wel juist.
De kabels achteraan mogen de staart inderdaad niet schuren en dat is hier wel het geval omdat ik de metalen aanhecht punten moest aanbrengen voor het bekleden.
dit schrijvende is dit ook het geval bij mijn ander toestel en neem de fout er gewoon bij.
Weet niet of de volgende afbeelding duidelijk is.
Rood is de juiste lijn voor Belgische toestel.

Na verschillende pogingen heb ik het canvas niet strak gekregen en heb dan met tegenzin gekozen voor de harde weg.
Bijgevolg ben ik even uitgewerkt op deze kit en leg deze even opzij.
Zal er zeker wel op een moment terug aan beginnen, maar doordat ik niet echt een band krijg met deze kit geef ik het even tijd.
Ook vraag ik mij af of de metaal kleurige delen ook PE is omdat dit dikker en minder flexibel plooit en werkt?
Dus nu de foto's hoe dat het erbij staat.
Alles netjes in een doos verpakt tot een later tijdstip maar wordt zeker vervolgd als de interesse terug is .........