Hoofdsponsor

1/33 SLS Artemis Schaal 1:33

ERVARING
*
BOUWWIJZE
*
BOUWBUDGET
*
BOUWSTATUS
*
COMMENTAREN
*
Mooi zeg, wordt het interieur ook even gedetailleerd ?
 
De kleine versies worden maar eerst in het najaar gebouwd.

Deze moeten nog voorzien worden van een paar decals.

1686465337456.png
 
Tjah, wat je noemt "klein"... :-)

Echt mooie dingen geworden.
 
om de een of ander reden kan ik voor de titel van deze thread die gekleurde schaalaanduiding er niet bij krijgen. Wellicht is dat een werkje voor de mods...?
 
Koen, onze ruimtevaart babbelaar, had zich voor de pre-opening van de opendeurdag in een Apollo ruimtepak gestoken. ikzelf zat in een SLS pak, gemaakt btw door mijn vrouwtje.
Voor alle duidelijkheid, dat Artemis pak is geen ruimtepak. Het is een survival-suit.
Op de eerste voorstelling was onze SLS nog niet voorzien van de nodige decals. Op dit moment is de complete SLS wél volledig afgewerkt.

1690102004204.png
 
Dit zijn vermoedelijk de astronauten die meevliegen met de volgende SLS vlucht.

1690102359236.png

De SLS astronaut op onderste afbeeldingen zal zeker geen kans maken om mee te vliegen....:-)

1690102830778.png

1690102875826.png
 
Ik ga toch eens werk maken om eens langs te komen tijdens een opendeur of iets , ik vind het allemaal nogal ongelooflijk knap
Fantastisch werk dat jullie daar leveren
Marc
 
Open deur is 2de weekend van september...:winking:
Maar tussendoor zijn er altijd bezoekuren mogelijk. Kijk maar eens op de site van Urania.

Modelbouw even terzijde vanaf vandaag. Nu eerst wat telescoop-werk, onze core-bezigheid. De opendeur dagen komen eraan en willen toch wat kunnen tonen tijdens die dagen. Maar das een ander verhaal en heeft niks te maken met modelbouw.
 
Als extraatje gaan we bij de SLS een vergroot model bouwen van de CM + SM + Escape tower.
De CM is bijna klaar, enkel nog een likje verf...

Bekijk bijlage 433097

Hallo Chris. Staan de stl bestanden voor de SLS toevallig ook op thingiverse ?
Lijkt mij cool om deze ook te printen. :-)
 
Nee hoor, op TV staat meestal brol(op een paar uitzonderingen na)
Dit Orion model, (het eerste project dat ik niet zelf tekende trouwens) komt van GrabCad. Is trouwens een stp file.
 
Deze hang ik bij Artemis. Niet de juiste suits, maar voorlopig zullen we het ermee moeten doen.
Printerkes draaien op volle toeren...

1691075014181.png

1691075231654.png
 
Leuke prints. Dat het de "verkeerde" suits zijn tjah, 99,9 % van de bezoekers zullen dat waarschijnlijk niet eens weten toch ?
 
inderdaad...:winking:
Maar de meesten onder jullie natuurlijk wel...
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan