Hoofdsponsor

Forum Groepsbouw Schwimmwagen 1/35 [DONE] Einddatum: 30/04/2018

coachke

Well-known member
Reporter
Lid geworden
14 apr 2014
Berichten
10.832
Zoals jullie al opgemerkt hebben ben ik niet de persoon die niet kan stilzitten , tevens werk ik ook graag door aan een model , ik hou helemaal niet van lange tijd werkjes dan begint het me snel tegen te steken
Daarom werk ik graag op deze manier
Ik ga nu een nieuw kitje starten de voorlaatste in de reeks van de oorlogse modellen van VW er is nog eentje dat ik nog graag ik mijn collectie de Kever met gasreductie
Hier gaan we

De boxart

attachment.jpg


De inhoud

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

Het bouwplan , de kleurcodes bij Tamiya vind ik persoonlijk niet zo gemakkelijk ze geven telkens codes op die je dan moet zoeken vooraan en iedere x heb ik de pech dat er een bepaalde kleurcode op die niet vermeld is maar we trekken onze plan wel he

attachment.jpg

ik ga proberen deze camo uitvoering te maken

attachment.jpg

Grt
Marc
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Weer eentje waar jij het nodige plezier aan gaat beleven Marc. Je collectie begint al aardig vorm te krijgen denk ik.
 
Het ziet er in ieder geval een kitje uit met heel wat meer onderdeeltjes
Ventjes ga ik er niet inzetten , ik vind het stom als er geen dio bij is dan staan die zomaar in mijn glazen kast dat vind ik niet zo mooi , dan liever zonder
Marc
 
Veel plezier gewenst met deze kwaliteitskit, ik heb de bouw als achtentwintigste in de startlijst gezet.
 
bedankt Roy ja het is een mooi kitje
Marc
 
Marc heel veel succes
 
Succes alvast Marc.
 
Is een leuke Marc, zal je plezier aan hebben.
 
interessante kit .. zal maar ook meevolgen
 
vraagje ik kan de swimmwagen in twee versies maken graag een keuze van jullie
1: gewoon donker geel
2 : of met donker groene camo
ikzelf geraak er niet goed uit
Marc
 
Persoonlijk vind ik die met de groene camo het mooist ogen. Is wel niet de gemakkelijkste camo om te spuiten. Een vast hand is zeker een must.

JM
 
Jeanke bedankt voor uw reactie in mijn binnenste dacht ik daaraan , ja ik zal er stilletjes moeten aan beginnen want voor de rest is hij bijna klaar
Kijk maar
een stuk van de motor

attachment.jpg

de vooras met 4x4 diferentieel met cardanassen

attachment.jpg

de motor ingebouwd

attachment.jpg

attachment.jpg

de houten vloer met de zitjes

attachment.jpg

attachment.jpg

Het is een plezier om deze te bouwen alles past perfect vele mooie details echt een geweldig kitje , ben er zeer blij mee hij zal mooi tussen zijn kameraden in mijn vitrinekast staan
Marc
 
Prachtige houten vloer Marc.
Laat je de motor zichtbaar? Zou anders zonde zijn van zo'n mooi geschilderde motor.

Peter
 
Een Schwimmie ey, ik schuif een stoeltje bij. Ziet er al goed uit Marc. En educatief, leuk om de onderdeeltjes van de motor eens benoemd te zien :) .
 
Mannen bedankt voor jullie commentaren
Tuurlijk blijft het motortje zichtbaar het kapje kan er gewoon afgenomen worden , ik vind het ook prachtig
Thanks
Marc
 
Mooi werk wederom Marc mooi.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan