Hoofdsponsor

Schnitzer 635csi ( bmw )

ERVARING
gevorderd
BOUWWIJZE
definitief uit de doos
BOUWBUDGET
de benodigde verf meer niet
BOUWSTATUS
Work in progres
COMMENTAREN
muggezift maar raak ( heb een brede rug )
Best wel indrukwekkend die decals en oogt heel mooi.
 
Beste modelbouwvrienden echt ik ben blij dat deze BMW af is begon er met volle moed aan eindigde in ellende alles wat kon mislopen liep , liep mis van niet goed passend tot versleten decals zelfs de velgen die erbij zaten en voor deze kit ge maanden maakt waren pasten niet Ben helemaal niet tevreden , heb ik een verontschuldiging ? Misschien na 7 a 8 maanden eruit gelegen te hebben met als last een enorme rugzak die steeds door mijn hoofd loopt , concentratie verlies , kon mijne kop er niet bij houden
Dus bij deze 1 van mijn slechtste modellen , mooi van ver maar verre van mooi u bent verwittigd

het interieur valt redelijk me hoor ook wat problemen met de rol kooi die paste niet naar behoren










de voorbumper met spoiler





de volgende miskleun waren de velgen die moesten met een klein schroefje vastgezet worden maar het centrale gat was zo groot dat het vijsje er gewoon door viel
Heb het kunnen oplossen door het gat op te vullen met putty na een te lange droogtijd kon de putty uitboren tot de gewenste diepte om daarna met een beertje van 1.2mm door te boren zodanig dat het schroefje er door ging







Zo dat is het zowat , door de omstandigheden thuis heb ik niet veel beelden gemaakt , ik hoop in de toekomst me terug te herpakken
Straks beelden van de auto
 
Heb snel enkele foto's gemaakt om te laten zien
























Voilà beste vrienden dat zijn zowat alle beelden van de BMW ik sluit dit hoofdstuk snel af en hij verdwijnt snel in de glazen kast hoor
 
Op foto ziet hij er nog zo slecht niet uit Marc maar jij weet natuurlijk wat er allemaal fout is gegaan natuurlijk.
Neem voor je volgende project eens iets simpel waar je weer plezier kan aan hebben.
 
Ik vind hem best goed, voor zo een oude bouwdoos is het je meer als gelukt zou ik durven zeggen.
 
Echt vrienden ik ben echt geschrokken van jullie reacties , bedankt
Zo van ver is de BMW best te doen maar dichtbij zie de vele misgelopen details
Thanks Boys
 
Heb snel enkele foto's gemaakt om te laten zien
























Voilà beste vrienden dat zijn zowat alle beelden van de BMW ik sluit dit hoofdstuk snel af en hij verdwijnt snel in de glazen kast hoor
Spijtig van de tegenslagen, maar het is alles bijeen toch nog een mooi model geworden. Willy.
 
Heb heel jouw bouw doorlezen, idd veeel tegenslagen.

Die decals hebben wel het voordeel dat je de kleine oneffenheden niet zomaar ziet,

Eerlijk gezegd als je me enkel de eindfotos toonde zou ik het niet weten, maar zoals ik zelf weet ... Als je het zelf weet ook al ziet een ander het niet 😔😔

Leuk model met die decals
En knap gedaan en opgelost !
 
Ondanks de tegenslagen vind ik hem er goed uitzien.
Marc S.
 
dank u vrienden , heb mijn best gedaan ben wel een beetje van mijn handigheden verloren na bijna 8 maanden er volledig uitgelegen te hebben en kan me nu nog niet 100% concentreren en heb dan nog heel veel ander werk te doen
We doen ons best he
 
Vind hem er toch ook goed voorkomen en ben je misschien wat te streng voor jezelf.
Jij kent de mankementen door hem te maken maar vind de auto er wel goed uit zien zoals getoond.
 
Uiteindelijk heb je toch een mooi model erbij, misschien niet voor op de voorste rij, maar niet ieder model kan daar staan hé :winking:
 
dank u mannen
Xavier das waar ja en als het begon met tegen te steken door wat ellende dan blijft het duren tot het laatste he
Marc
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan