Hoofdsponsor

1/76 PzKpfw II ausf F - Kian [!]

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ivan75

Well-known member
Registered
Lid geworden
8 dec 2010
Berichten
190
Blijkbaar werkt modelbouw aanstekelijk: Kian, 9 jaar, wou ook starten met modelbouw en daarom heb ik hem op weg geholpen met dit kitje van Revell. Niet te moeilijk, echter wel klein. Desalniettemin zijn ze ideaal voor kinderen omdat er ook meteen een diootje bij zit.

Het is de bedoeling dat ik er ben als backup en om tips te geven, al de rest laat ik aan hem over. Hij stond er ook op om dit op het forum te plaatsen, dus bij deze:

kian1.jpg

kian2.jpg

kian3.jpg

Excuses voor de slechte kwaliteit, maar t vrouwtje is op reis en heeft uiteraard het fototoestel mee.
 
@Kian, je bent goed bezig kerel, dit is zeer mooi in elkaar gebouwd. Weinig lijmsporen te zien (zoals het hoort hé ;) )
Tracks (rupsbanden) liggen er ook mooi op, let wel dat het moeilijker wordt om deze zo te schilderen, dus als je kan zou ik deze terug verwijderen tot na de schilderwerken... Mocht je denken dat het te moeilijk wordt, laat het dan zo, je papa zal je wel helpen ;)

Het is de bedoeling dat ik er ben als backup en om tips te geven, al de rest laat ik aan hem over. Hij stond er ook op om dit op het forum te plaatsen, dus bij deze:

Zo herkenbaar, mijn gasten vragen dat ook altijd als ze eens mogen bouwen/schilderen...
Denk dat ze graag eens uit de schaduw van de papa komen :D :D
 
Kan dit enkel aanmoedigen. Jammer genoeg heeft mijn zoon mij niet gevolgd in mijn hobby maar hij gaf mij wel regelmatig eens een "opdracht" om een kit te kopen of te bouwen. Was al blij dat hij interesse had in luchtvaart......
 
Een mooie panzer dat ge hier maakt Kian, succes. Welke kleur zal ie krijgen ?
Btw, hadden de duitsers eigenlijk lelijke panzers ?
 
Idd een mooie panzer en goed begin van de bouw.
Tip over de tracks zou ik toch volgen zal het schilderwerk vergemakkelijken
 
Hey,

We moeten de jeugd stimuleren om te bouwen, het is zo'n creatieve hobby. Goed dat hij wil bouwen en gaat zeer goed van start. Deze Revell kit is eigenlijk een oude Matchbox kit, is dus pure nostalgie dat hij nu bouwt. ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan