Hoofdsponsor

1/72 Project PAMMAS. [!]

Ik zie mijn kleinkinderen ook graag hoor Luc maar voorlopig is dat museum toch “off-limits” en sperrgebied. 🤓😃
 
Haha ja ik houd de zolder en de vitrines ook buiten hun speel en rak gebied hoor .
 
Mooie verzameling in een mooie setting.
Een geluk dat je voldoende plaats hebt om alles op die manier tentoon te stellen. Top.
 
Twee nieuwe voertuigen hebben hun plaats gevonden:

attachment.jpg

De US versie van de White M3A1 Scout Car heeft een plaatsje gekregen bij de B26 Marauder.

attachment.jpg

De Rijkswacht versie staat voorlopig naast enkele ambulances in afwachting dat enkele andere Gd/Rw voertuigen hem zullen vervoegen.
 
Intussen al een tijd geleden dat ik deze eens heb mogen aanschouwen 😍
Het ziet er nog steeds zeer mooi uit!
 
Kleine verschuiving op het vliegveld door de komst van de Halifax die tijdelijk een plaats krijgt als blikvanger op de erekoer.

Do24.jpg

De Dornier Do 24 verhuisd een verdieping hoger naar de afdeling Fleet waar ook de watervliegtuigen staan. De Hanomag tractor vergezeld hem daarbij.

Halifax1.jpg

Halifax2.jpg

en de Halifax krijgt zijn plaats op de erekoer.
De beide oude Airfix Austin ambulance en de brandweerwagen passen er wel ergens bij doch deze staan daar in afwachting van hun restauratie.
 
Pammas.jpg

De Tilly heeft een plaatsje gekregen naast de Halifax.
 
Haha, had juist daar gereageerd en hier staat hij al :cool:
 
2 aanvullingen in het museum:

Link Trainer.jpg

De Link Trainer, voor de gelegenheid bij de Beaufighter geplaatst.

Antonov An-14.jpg

en de Antonov An-14 bij de burgervliegtuigen.
 
Mooi openluchtmuseum Erwin, ik wou dat ik er de plaats voor had.... tjah eigenlijk heb ik die wel in onze huurwoning, de vraag is alleen hoelang zal ik die verrekte huur nog kunnen betalen...
 
De nieuwe aanwinst is de Ford T tankwagen die zijn plaatsje vind naast de Ford Trimotor uit dezelfde periode.

Pammas 1.jpg

Pammas 2.jpg
 
Tjonge, inderdaad wel klein als je dat ziet bij die Ford Trimotor (?) (of is dat een Fokker?).
 
De KrAZ tankwagen heeft een plaatsje gevonden bij enkele "heavies". Vermits hij van Russische, in feite Oekraïense (Kr = Kremenchuk), origine is mag hij naast de SU-30 staan.

Kraz 1.jpg

Kraz 2.jpg

Kraz 3.jpg

Kraz 4.jpg

en zeggen dat er meerdere van dergelijke vrachtwagens nodig zijn om de tanks van een B-52 te vullen.
 
Dat is al een luchtvaartmuseum op zich daar (y)
 
Je zou inderdaad een luchtvaart museum kunnen starten met al je modellen
 
Weer tijd voor een toevoeging en we beginnen met de Opel Blitz bus "StraBenzepp Essen".

Pam 2.jpg

om vervolgens de helikopter afdeling op te smukken met de MIL M1 die een plaatsje krijgt tussen de Sikorsky RB4 en de Apache.

Pammas 1.jpg

Pammas 2.jpg

Staat nog niet vol, er kunnen er nog bij.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan