Hoofdsponsor

1/48 Pfalz D.IIa

Ron

Bouwers voor bouwers :)
Registered
Lid geworden
31 dec 2010
Berichten
6.298
Nieuw projectje en kijken hoever we hier mee komen voordat hij gaat vliegen :LOL:


20220129_1606491.jpg20220129_1607201.jpg20220129_160736.jpg
 
Een 2-dekker, altijd leuk.
Hoop dat het je beter lukt dan deze die ik ooit gebouwd heb op 1/72.
 
Ik hoop het ook Erwin maar tot nu toe is het bar en boos echt een kitje van zoek maar uit hoe een onderdeel komt te zitten en waar ongeveer :LOL: Ben ik al geen echte vliegtuig bouwer dan krijg je dit :oops:
 
Veel plezier en succes ermee. Niet echt mijn ding maar kom hier wel eens piepen.
 
Ik hoop het ook Erwin maar tot nu toe is het bar en boos echt een kitje van zoek maar uit hoe een onderdeel komt te zitten en waar ongeveer :LOL: Ben ik al geen echte vliegtuig bouwer dan krijg je dit :oops:
Als het je kan helpen: https://www.modelbouwen.be/threads/pfalz-d-iii-1-72-done.13882/

Van bar en b(r)oos gesproken: momenteel ben ik ook aan het sukkelen met de resin D VII OO-AMI op 1/72. Elk klein stuk dat ik los snij of behandel breekt van zodra je er naar kijkt.
 
Veel plezier en succes ermee. Niet echt mijn ding maar kom hier wel eens piepen.

Het is mijn ding ook niet maar wil even wat snel bouwen voor de verandering as dat luk :)

@Erwin, Ja herinner me dat kitje nog wat je toen had gebouwd, ging ook niet echt voorspoedig en nu weer met je andere dubbedekker problemen :)
 
Ook hier ga ik in volg modus.
 
Sorry de foto's hebben zich aan het kitje aangepast dus ook slecht :LOL: Afijn na wat lelijke woorden rond te hebben geslingerd is de binnenzijde voor mij af. Het schilderwerk is ook als de kit kwaliteit niet best maar een voordeel als alles dadelijk dicht zit zie je er niets meer van terug :-) Morgen even de motor schilderen dan kan de romp dicht en begin het werk wat in het zicht zit veel interessanter. :winking:

20220201_1326341.jpg
 
Tjah, bij die Eduard weekend editions moet je echt wel geluk hebben, enerzijds zitter er echt wel juweeltjes tussen en anderzijds heb je dergelijke gedrochten. Onlangs had ik er ook zo eentje open getrokken en begonnen, maar dan een Revell reboxed exemplaar en die heb ik na een paar uurtjes ook weer terug in de doos gepropt, de reeds genomen foto's voor een verslag heb ik zelfs verwijderd.

Toch veel succes ermee.
 
Kan me er wel iets bij voorstellen Dany met dat terug proppen in de doos :-) en je werk er ook niet echt met plezier aan maar gelukkig zoals ik al zei zie je er weinig van terug van wat nu is gedaan :LOL:
 
Kon het niet laten die lichte kleur dus nog even iets bijgewerkt, ook de motor heeft zijn kleurtjes gehad. Nu nog twee decals en de boel kan dicht.

20220202_1128051.jpg


Toch wel genieten van je werk als hij dicht is :ROFLMAO:

20220202_1131111a.jpg
 
Ziet er al beter uit. Zijn er geen gordels voorzien in die kit?
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan