Hoofdsponsor

1/24 Pegasus Spinosaurus

Schaal 1/24 - 1/25
Bedankt voor de complimenten en de likes. Ik heb er nog maar een laagje Vallejo matvernis over gespoten, om het helemaal af te maken.

e0882b3fe4b61af926b049d380c194b7.jpg


acff786e602fec008031aff3aec1a5e3.jpg


65c12a1f7c3a5456ee27a0f344bf83fe.jpg


dde5c4df5a0a1fd6c23d000aec6550a3.jpg
 
Vanop de zijlijn heb ik deze gevolgd (op veilige afstand wel te verstaan :wall: )
Knap hoe je deze tot leven hebt kunnen wekken.
De kleuren op dino's is steeds een risico en een vraagteken, maar deze ziet er zeer realistisch uit.
Proficiat Applaus
 
Wow, dat ziet er levensecht uit (ok, niet dat ik zo oud ben om een levend exemplaar van die soort gezien te hebben), zie die klauwen eens, prachtig.
 
De kleuren op dino's is steeds een risico en een vraagteken, maar deze ziet er zeer realistisch uit.
Proficiat Applaus
Voor de ontwerpers van kit is zelfs de vorm een vraagteken, Beyond, want hoewel we de gefossiliseerde skeletten hebben, kunnen we niet met 100% zekerheid zeggen hoe die dieren eruit zagen. Zo is het pas de laatste 20 of zo jaar dat het besef stilletjes is beginnen opkomen dat ze eigenlijk niet echt helemaal uitgestorven zijn (dino's in het algemeen, niet bepaald deze soort), maar dat vele soorten geëvolueerd zijn tot de vogels die we kennen...
Bedenk de volgende keer bij het nuttigen van een gebraden kip dat je eigenlijk een raptor aan het verorberen bent :)
 
Inderdaad Dany, er wordt nog meer in het duister getast dan dat men kennis heeft, en dit op vele gebieden...
En er zijn zeker nog "dino's" onder ons. Ik meen dat schildpadden, krokodillen, haaien, inktvissen,.... en ook vogels, zoals je zegt de kip, afstammen van dieren uit die periode?
Echter opeten is niet aan mij besteed, ben al meer dan 3 decennia vegetariër...:winking:
 
Ik had me laatst die bedenking gemaakt bij het zien van een secretarisvogel... dat deze zeer goed een afstammeling kon zijn van...
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan