Hoofdsponsor

1/72 PanzerKampfwagen III Sd.Kzf.141/1

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kevin

Well-known member
Registered
Lid geworden
31 dec 2011
Berichten
677
Dit is mijn eerste poging om eens detail te leren zetten. kleuren zijn donkerder op de foto dan in het echt maar zijn met flits getrokken en had niet direct betere belichting bij de hand.
sommige effecten of details zijn mss want overdreven, maar dit was voor mij meer bedoelt als oefening met verschillende technieken.
tips zijn natuurlijk altijd welkom aangezien ik nog een leek ben in deze wereld :D
attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zeer mooi gedaan Keven ik sta toch steeds versteld hoe jullie die voertuigen zo mooi verweren hiervan kan ik echt genieten...
 
Vooreerst van harte welkom op dit forum, Kevin !

Prachtige tank, hopelijk zien we hier nog meer van je werk. Liefst met stap voor stap beschrijving. Zo leert iedereen van iedereen.;)

Zo te zien het je tank al menig slagveld gezien.

Doe zo voort, met belangstelling kijken we al uit naar een volgend project.

Groeten Rik
 
zal deze nog eens posten een dezer dagen. heb telkens foto's genomen hoor.
 
Een leekje??? :8

Zeer mooi resultaat hoor :wow::yeah:

ja hoor eigelijk wel :p ik hebpaar weken terug een dvd gekocht waarin stap voor stap getoond wordt wat je moet doen, dus ergens letterlijk dvd gekopieerd :p
 
Knap zeg, ben ook wel benieuwd naar een van je volgende projecten, en welke dvd is dat juist?
Er zullen er nog benieuwd zijn :)

Kevin, beter je ook Hier eens voor te stellen aub, dank u.
 
Euh... tips die wij aan jouw geven of jij aan ons?
Knap werk hoor Kevin. Graag een bouwverslag zodat we kunnen zien hoe je dit doet.

En...welkom op het forum.
 
Mooi gedaan, die DVD wil ik ook wel eens zien :)
Maar dan heb je het toch maar zelf nagedaan wat ook niet evident is lijkt me.
 
Wow, waar heb je die dvd gehaald ? die moet ik ook hebben, als je daar dat resultaat mee behaalt! Mooi werk hoor!
 
hey bedankt :D
ik heb deze gevonden op de modelbouwbeurs in Putte een paar weken terug. maar is een vrij recente dvd naart schijnt dus zal denk ik in sommige modelbouwwinkels ook wel te verkrijgen zijn of ergens via internet!? maar waar kan ik je niet echt mee helpen, srry :s
 
Hoi Kevin,

Prachtig gemaakt.
 
Euuh?
Wat moet ik hier op zeggen...WOW!
Als dat je eerste echte poging is, moet ik bij jouw in de leer...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan