Hoofdsponsor

1/16 Panther tank (Trumpeter)

Bedankt,

Je hebt gelijk Roy wat het interieur betreft, hier en daar zal je kunnen binnen piepen door de luiken :winking:
Maar dat vond ik niet genoeg, daarom ga ik de hull niet lijmen zodat we deze sporadisch nog eens kunnen openen.
De pasvorm is trouwens zeer slecht (ik denk dat ik daar mijn voet zou moeten opzetten om deze helemaal gesloten te krijgen)
Maar daar denk ik een oplossing voor gevonden te hebben. Wait and see:ROFLMAO:

Grtz.

Luc:cool:
 
Mooie schilderwerken en volg verder.
 
Wel hij is af,

We zijn nog bezig geweest met de tools te plaatsen en een paar washes en filters.





We kunnen dit beestje op verschillende manieren presenteren.



En dan bouwen we verder op.







Omdat de pasvorm zeer slecht is en de hull afneembaar blijft hebben we natuurlijk onderstaand probleem.



Wat doen we daarmee? We hangen er gewoon de schürzen aan.







Luikjes open.



Nu nog wat foto's buiten nemen.

Grtz.

Luc :cool:
 
Ik wacht de buitenfoto`s wel af :-) Jammer van de pasvorm want die schürtzen zijn niet om aan te zien op een Panther het is net Pamela Anderson met een coltrui :unsuree::-)
 
Mooie uitdaging voor de volgende keer om te proberen de pasvorm nog wat naar je hand te zetten.

Ook ik wacht de buitenfoto's nog even af, maar het is nu al wel te zien dat het een mooi projectje is geweest.
 
heerlijk om dit te kunnen zien alleen spijtig dat je er zo te zien van is he alleen door de luikjes zonde he
 
Klopt helemaal Ron maar hier was het kiezen of delen:rolleyes:
@Roy,
Ik heb de wand van de fueltanks weggezaagd en nog wilde de passing niet lukken.
Misschien heb ik in het interieur iets verkeerd gelijmd of zo, met veel druk en superlijm zou ik het wel kunnen sluiten denk ik maar dan gaat het interieur verloren.
Maar opnieuw een lesje geleerd, dryfit en nog eens dryfit :winking:

En hier dan maar de buiten foto's.























En nu staat hij bij zijn strijdmakkers.







Nu gaan we een paar vliegtuigen bouwen.

Grtz.

Luc
 
Ik vind het gras een beetje afleiden van het model, wegens het giga verschil in schaal tussen het gras en de tank. Als ik daar van abstraheer, zie ik toch een erg mooi geslaagd model waar je trots op kunt zijn, zeker wetende dat er nog een compleet interieur te bezichtigen valt.
 
Bedankt,

Dat was mij ook opgevallen bij het bekijken van de foto's Roy, was misschien beter geweest op terras.
Ik zal mij toch eens een vierkante meter modelbouw gras moeten aanschaffen (y)
En zo zie je maar dat we hier alle dagen bijleren.

Grtz.

Luc:cool:
 
Mooi werk LUC! Die 111 is dat een decal of gespoten? Indien een decal, met werk product heb je deze zo in die zimmerit gekregen?
 
Geslaagd project zo te zien Applaus
De nachtkijker heeft wel veel chipping volgens de tijd dat deze maar in gebruik zijn geweest.., maar dat is een persoonlijke kijk op een model hé :winking:
 
Ferm eindresultaat en misstaat niet in de verzameling. Puik werk. Op naar de volgende...
 
En niet te ver gegaan in het verweren wat goed is gelukt .
Geslaagd en ziet er geweldig uit.
 
Bedankt mannen,

@Michel,

De 111 is gespoten want op mijn Tiger met zimmerit had ik een decal gebruikt maar dat was niet goed te krijgen, zelfs met heel veel set en sol lukte dat niet.

Grtz.

Luc :cool:
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan