Hoofdsponsor

Overname Forum

Danny_Jeurissen

Well-known member
Registered
Lid geworden
8 aug 2010
Rare denkwijze, maar ik zie u ook enkel maar reageren bij een select groepje personen. Misschien zelf ook eens wat moeiete doen, om bij de niet top bouwers ook al eens een comment te zetten dat doet wonderen om een forum levendig te houden.
Misschien alles eens op de juiste manier lezen zou je zeker verder helpen Rud🥴🥴i,het gaat er over dat je op FB veel meer mensen kan bereiken dan hier op het forum wat niet wil zeggen dat dit een slecht forum is vandaar mijn opmerking dat het steeds dezelfde mensen zijn die bij elkaar reageren met de zelfde opmerking ohoooo wawww knap enz...en daarbij stopt het dan...
En ik ben heel blij voor jullie dat er vriendschappen zijn ontstaan en dat die mogen blijven bestaan is het belangrijkste ...
Blijkbaar is het voor sommige bouwers moeilijk om commentaar te ontvangen ook is het niet negatief bedoeld ...

Ik wens jullie dan ook veel succes met het verdergaan met dit forum...

Rudi3290

Well-known member
Registered
Lid geworden
9 jul 2018
Misschien alles eens op de juiste manier lezen zou je zeker verder helpen Rud🥴🥴i,het gaat er over dat je op FB veel meer mensen kan bereiken dan hier op het forum wat niet wil zeggen dat dit een slecht forum is vandaar mijn opmerking dat het steeds dezelfde mensen zijn die bij elkaar reageren met de zelfde opmerking ohoooo wawww knap enz...en daarbij stopt het dan...
En ik ben heel blij voor jullie dat er vriendschappen zijn ontstaan en dat die mogen blijven bestaan is het belangrijkste ...
Blijkbaar is het voor sommige bouwers moeilijk om commentaar te ontvangen ook is het niet negatief bedoeld ...

Ik wens jullie dan ook veel succes met het verdergaan met dit forum...
Ik heb wel degelijk op een goede manier gelezen. Facebook is voor mij niet het juiste medium om modelbouw te bespreken, buiten ooh en aah’s krijg je niet Meer dan hier. Plus het feit soms moet je keilang zoeken om een post te vinden als je dat al lukt. Want het algoritme van Facebook belemmert dat. Swat ieder zijn Mening, maar er is duidelijk aangegeven dat ze iemand zoeken om het forum over te nemen en niet datgene het willen sluiten.

Pascal

Moderator
Moderator
Lid geworden
20 feb 2015
Heb toch wel veel opgestoken en bijgeleerd sinds ik hier op forum ben.
Ook mijn vragen heb ik steeds beantwoord gezien wat toch een hulp is.
Van Napoleon tot ruimtevaart zie ik hier met plezier verschijnen.
En alleen al volgen wat en hoe er gebouwd word is telkens een plezier om te ontdekken.
De mensen die ik hier heb leren kennen zijn echt begaan met deze hobby en daardoor volg ik graag dit forum.
Facebook is me onbekend en kan dit dus niet beoordelen maar hoop wel dat we iemand vinden om dit levend te houden.
Hooo en haa bewijst dat mensen komen kijken en hoort er nu eenmaal bij wat mij geenszins stoort.
En met wat ik hier op het forum zie zijn de werken zeker hoo en haa waard daar ik het zelf niet beter kan dan wat ik zie.
De ledendagen waar ik steeds naar uitkeek zijn weg gevallen wat ook niet bijdraagt aan het forum alsook de beurzen door corona.
Als mensen elkaar terug meer gaan mogen ontmoeten zal er volgens mij terug veel verbeteren.
Ik hoop met velen dat het allemaal weer normaal word en dit forum kan blijven bestaan.
Groeten Pascal

D-DAY 1944

Well-known member
Registered
Lid geworden
11 nov 2011
Ben wel wat geschrokken van sommige reacties hier. De laatste tijd ben ik ook wat minder actief ( werk en gezin ) en ook mede doordat ik nog een steeds beetje mijn weg moet zoeken in de nieuwe look van het forum.
Wat betreft het reageren op onderwerpen, oh kijk ik doe geen wedstrijden of dergelijke maar gewoon omdat ik het leuk vind en graag naar modelbouw kijk.
Dat niet iedereen op elkaars onderwerp reageert lijkt me niet zo erg, ieder heeft zo zijn voorkeuren qua modelbouwstijlen, maar dat wil niet zeggen dat er niet gekeken wordt naar andere stijlen in deze prachtige hobby.
Scheepsbouw en figuurschilders vind ik persoonlijk fantastisch, maar naar mijn bescheiden mening ken ik er niet genoeg van om te reageren en om iedere keer ohh of aah te schrijven lijkt me zo "om maar iets te schrijven". Maar wil niet zeggen dat ik niet ga kijken.
Aan de andere kant moet ik toch ook wel toegeven dat een paar jaren geleden wel meer werd gepost met helpende of opbouwende reacties, iets wat ik nu toch ook wel een beetje mis.
Ik hoop dat ik niemand beledig als ik zeg: misschien ligt het wel een beetje aan ons allemaal.
Ik blijf in ieder geval zo veel mogelijk bouwverslagen volgen, en kom toch graag naar dit forum kijken. Voor mij zijn het allemaal stuk voor stuk vrienden, ook al ken ik niet iedereen persoonlijk.

Grzt Bart.

Bovenaan