Hoofdsponsor

Militair Rollend oude modellen 1/72 1/76

Status
Niet open voor verdere reacties.

cargomaster1

Well-known member
Registered
Lid geworden
26 okt 2012
Beste modelbouwers ,er was een tijd dat ik een treintafel had van 2 meter op 3 meter in mijn ouderlijkhuis thema Wereld oorlog Twee en na 36 jaar bijhouden heb ik besloten om alles weg te doen wat mijn interesse niet heeft,alvorens het naar de container te doen of op internet te zetten geef ik jullie de kans om deze bouwsels te komen afhalen. versturen met de post zou veel schade aanbrengen bij deze al broze stukken uit de jaren 70. u mag altijd reageren op de site van modelbouw.be en een pb sturen voor de regeling ivm afhalen.
luc

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

Rudi3290

Well-known member
Registered
Lid geworden
9 jul 2018
Daar zitten mooie stukken tussen voor de liefhebbers van die schaal

Erwin

V.I.P.
V.I.P.
Lid geworden
5 feb 2009
Da's iets voor Beyond, die restaureert graag dergelijke modellen.
Er zitten inderdaad mooie tussen zoals die Sherman van Nitto Kagaku met radiaalmotor en interieur en dat op deze schaal.
Heb ze zelf ook al allemaal staan, reeds gebouwd of nog als kit, dus jammer.

cargomaster1

Well-known member
Registered
Lid geworden
26 okt 2012
Het zijn natuurlijk eigenlijk allemaal gebruikte modellen en het kan nog herbruikt worden,maar ik heb er niet veel hoop in om ze ergens een nieuw leven te geven,ik zet ze nog eens op tweede hands en dan zal het achteraf helaas wegdoen worden want ik heb verleden jaar beslist om dingen te gaan weg doen met het oog op de toekomst moesten we het huis gaan verkopen of kleiner gaan wonen of gewoon alles opruimen zodat er voor de kinderen minder zal achterblijven waar ze niks mee kunnen aanvangen en enkel een last zal zijn ze hebben tenslotte ook al een heel museum vol om mee af te rekenen later.

Erwin

V.I.P.
V.I.P.
Lid geworden
5 feb 2009
Luc, het is maar een idee, maar zou je die mannen van de club in Ekeren daar geen plezier met kunnen doen? Hoe noemt die nu weer, TSA? Tin Soldiers of Antwerp of zo iets....
Zij doen toch aan wargaming en gebruiken ook voertuigen. Op die manier zouden ze nog een 2de leven kunnen krijgen.

cargomaster1

Well-known member
Registered
Lid geworden
26 okt 2012
ik ga daar eens contact mee opnemen goede idee .

cargomaster1

Well-known member
Registered
Lid geworden
26 okt 2012
Deze discussie mag gesloten worden er is een oplossing gevonden voor de modellen. groeten luc

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan