Hoofdsponsor

1/87 Opwaarderen/herstellen van gebouwen H0 (1/87 )

Dany ziet het al helemaal voor zich. Maar ehm.. ik zie het ook helemaal voor me. Xavier we krijgen eigenlijk een kijkje in jouw dirty mind (is a joy forever)… :)
 
In deze post hebben jullie nog enkele foto's tegoed.
Er zijn er enkele afgewerkt geraakt, maar had nog geen tijd genomen om te posten..
Bij deze.

Eerst een model uit Hong Kong, verdere gegevens mij onbekend. Deze heeft zo goed als dezelfde indeling als de huizen in aanbouw. Dit wordt dus een modelwoning naast die in aanbouw :)
012.jpg

013.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: Ron
Daarna heb ik nog een seinhuis afgewerkt, het is te zeggen, nog enkel een bord met signalisatie ofzo aanbrengen, maar dat is voor als alles op zijn plaats komt te staan.

002.jpg
003.jpg
004.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: Ron
Je ziet meteen dat dat architectuur uit Hong Kong is he, typisch :)

Mooi werk Xavier.
 
Ook een kapel (POLA 505) werd afgewerkt, waar ik al een exemplaar van had, dus nu kan ik kiezen welke ik ga behouden :giggle:
002.jpg
003.jpg
004.jpg
005.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: Ron
Ook de houten villa (Faller xxx) en een waterrad uit het prijzenpakket werden afgewerkt
002.jpg
003.jpg
004.jpg
005.jpg

En het waterrad (Faller 227)
003.jpg
004.jpg
005.jpg
006.jpg
007.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: Ron
En als laatste heb ik nog een speelpleintje (Faller 576) voor de allerkleinsten onder ons :giggle:

002.jpg003.jpg
004.jpg
005.jpg
006.jpg
007.jpg
008.jpg
010.jpg
011.jpg
012.jpg
014.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: Ron
Heb je het motortje uit het waterrad werkend gekregen?
 
Amai, en dat terwijl vader en moeder beneden zitten te kletsen, ofwel heeft die verdomd veel lef, of ze is heel rebels, of het is een zeer openminded gezin.
Misschien wel Zweden die zijn niet zo preuts op dat gebied :-)
 
Verkoper zei dat het soms wel, soms niet werkte. Denk dat het gewoon niet werkt dan 🤣
 
je hebt in ieder geval flink je best gedaan, zitten mooi exemplaren tussen
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan