Hoofdsponsor

Nitro auto vertrekt niet onmiddelijk

Mandalorian77

New member
Registered
Lid geworden
19 feb 2022
Berichten
4
Net mijn Thunder tiger BMW M3, die al jaren in de kast stond, afgewerkt. De motor start zonder problemen maar vertrekt niet onmiddelijk bij gas geven. De motor bouwt toeren op om dan onverwacht op volle kracht uit de startblokken te schieten. Ik vind het probleem niet.
Kan iemand mij hier bij helpen?
 
Het is een beetje de gewoonte op dit forum dat nieuwe leden zich eerst voorstellen alvorens met de deur in huis te vallen..
Dit kan je hier doen.
 
Excuses Beyond😊, ben een beetje nieuw in het forum- en RC wereldje.

Mijn naam is Maarten, grote Star Wars fan. Vandaar gebruikersnaam Mandalorian77😉

Ik heb me jaren(20-tal) geleden een RTR nitro buggy gekocht puur voor de fun.
Toen er via het magazine Hachette een bouwpakket voor een BMW M3 GTR werd aangeboden heb ik geen seconde getwijfeld om dit aan te kopen.
Door omstandigheden ben ik nooit begonnen met het in elkaar steken tot een aantal maanden geleden ik door een operatie heel veel (te veel😉)tijd had.
De auto is af maar zoals in mijn eerste post uitgelegd loop ik tegen een motor probleem aan dat ik niet opgelost krijg.
Kan iemand mij hierbij helpen

Grtjs,
Maarten
 
Ik denk dat je daarvoor niet op het juiste forum zit. Dit is meer een statisch modelbouw forum.
Hopelijk weet hier iemand raad voor je maar ik vrees er wat voor.
 
Ik ben ook geen expert op het vlak van nitro, maar ik heb het vermoeden dat dit probleem te maken kan hebben met de slipkoppeling die te hard aangespannen is.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan