Hoofdsponsor

1/250 Nieuw Amsterdam

Erg fijn werk. Ik heb eens een Titanic gebouwd als student, weet nog dat ik erg onder de indruk was van de grootte; kan me op de een of andere manier niet herinneren dat ik daarbij aan het schuren ben geslagen.... :D Laten we het erop houden dat die bouw van een iets ander niveau was dan deze. Prachtig werk, heel nauwkeurig en de kleine foutjes in het model feilloos aanpakkend.
 
Mooie vorderingen. Geeft een heel duidelijk zicht op hoe zo'n papierbouw tot stand komt. Wat dat betreft is het voor mij een openbaring. Ik wist niet dat daar zo'n inzicht en ervaring bij komt kijken. Ik zal deze bouw met zeer veel interesse blijven volgen.
 
Beste Roy, ben op zoek naar een gedetailleerde beschrijving en kwam op het forum uit. Van Scaldis heb ik het ss Rotterdam, Willem Ruys en Willem van Oranje sleephopperzuiger gebouwd. Nu aan de slag met de Nieuw Amsterdam.
Ben je inmiddels al verder gevorderd met het model?
Alvast dank voor je bericht. Groet Arjen Klein
 
Arjen, ik ben Fred 😉

Ik ben ondertussen al wel wat verder met het schip maar het gaat i.v.m. een nieuwe job niet zo snel momenteel.
Ik heb samen met Hans en Jeroen dit schip als testbouw binnen gekregen van Scaldis.
Hans is klaar en Jeroen bijna dus ik kan altijd aan detail foto's komen als je dat wilt.
Ik heb het onderwaterschip voor mijn rekening genomen, de foto's in de werkomschrijving zijn van mij.
Open een topic van jou NA en stel je vragen, ik antwoord dan gelijk.

Fred
 
Beste Fred, klinkt goed! Model wordt morgen aangeleverd en spanten laserset overmorgen. Goed te weten dat er al ervaring opgedaan is met het model. Wordt derde grote bouw voor me. Eerste keer met laserset spanten.
Leuk dat jullie de testbouw mochten doen.
Is goed idee. Begin binnenkort!
Dank je wel hoor
Arjen
 
Blijft boeiende onderneming werken met papier.
Gebruik het ook graag voor vele zaken in combinatie met plastiek.
Maar de plooien zo mooi krijgen als wat ik bij jullie zie ,is echt een uitdaging die je niet op een nacht leert.
 
Mooi werk fred, ik wil haar ook gaan maken, maar ga ook het laserset bestellen, zit bij u ook een beschrijving bij.
 
Fred, deze is toch ook met volle romp?
 
Sorry voor de vraag, ik moet beter lezen, staat in u topic.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan