Hoofdsponsor

1/72 NB-52B + X-15 (Monogram)

Lt D

Well-known member
Registered
Lid geworden
16 mei 2015
Berichten
186
Hallo,

Mijn eerste post als nieuw lid.

Ziehier een recent project.
Zo'n 25jaar geleden ben ik ooit begonnen aan deze kit, maar door allerlei factoren toen plots gestopt met de hobby.
Enkele jaren geleden terug de draad opgepikt en na enkele kleinere doosjes toch beslist om deze eindelijk te bouwen n.a.v een groepsbouw over Buck Danny op modelbrouwers.nl.


Deze doos met inhoud:
attachment.jpg
attachment.jpg

Voor de afwerking gebruikte ik volgende decals, want de originele hebben de tand des tijds niet doorstaan.
attachment.jpg

eindfoto's:
attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg
Er zijn tal van foutjes (naden aan de vleugel, hier en daar borstelstrepen, kleurverschillen, ...), maar de foto's zijn flatterend (als in vleiend, hé).

Gr
Thiery
 
Welkom op dit forum en wees gerust.... het is hier te doen over te passie voor en het modelbouwen zelf.. hulp komt van alle leden en raadgevingen krijg je zeker wel om je te verbeteren de foto is al een start.. mooi model trouwens.
cargo
 
Hoi Thiery welkom hier op het forum hier maken ze van jou in de kortste keren een top bouwer iedereen zal u willen helpen dus vraag maar en probeer als je aan iets begint een bouwverslag te maken met de nodige goede en zeker de foute beelden zodat we u kunnenn helpen dit is het knappe aan ndit forum
Grt
Marc
 
Zo een B-52 is en blijft een heel impressionant model. Heb er zelf ook 1 gebouwd doch zonder de X-15 en herinner mij dat het een miserie was om die te spuiten door zijn grootte alleen.
Ziet er in ieder geval een nette bouw uit!
 
Netjes afgewerkt Thiery :)

En wat die foutjes betreft ;) .....is bij iedereen zo, niemand is perfect hé :)

Belangrijkste is, je hebt plezier beleefd tijdens het bouwen/schilderen en je model mag zeker gezien worden !
 
Wat een starter zeg, direct één van groot formaat :O
Foutjes maken we allemaal hoor, zelfs de doorwinterde bouwers ;)
Maar je zal inderdaad hulp krijgen van de leden bij je volgende bouw als je hier een bouwverslag post ;)

Eneuh, het ziet er toch netjes afgewerkt uit hoor ;)
 
Bedankt voor de verwelkomende reacties!
Gr
Thiery
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan