Hoofdsponsor

1/48 motor met zijspan [wip]

amazone

Well-known member
Registered
Lid geworden
25 dec 2008
Berichten
4.896
deze is nog voor het dio slag om kertsnich.
het is geen groot werk dus zal het ook maar een klein bouw topic worden.
ik was begonnen met de motor in helchteren op de beurs en heb nu de zij span ook inelkaar gezet.
motor en zijspan kunnen nog van elkaar als ook de figuren en losse onderdelen die er op liggen.
nu gaat alles eerst in de grondverf en kan ik een deze dagen beginnen schilderen.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
 
Ziet er nog een leuk model uit op deze schaal.
En netjes ineen gestoken ook ;)
 
Knap Dirk ,benieuwd naar de schilderwerken :)
 
amai, dat is al goed vooruit gegaan

benieuwd naar het vervolg
 
Hey,

Indd Dirk, ik zag je bezig. ;)
Knappe werken die je uitgevoerd hebt ;)
Langzaam groeit dit dio naar zijn toppunt. :)
 
Ziet er echt heel goed uit en zeer netjes gebouwd..😉
 
Laatst bewerkt:
Beloofd naar iets moois uit te groeien,al zeker een mooi build ,benieuwd naar de kleurtjes....!!!

grtz yves,
 
Knap gebouwd en rap :D, laat de kleurekes maar komen.
 
Mijn oudste dochter (16j) boude deze van Revell en ze was er erg tevreden over,het is net dezelfde.De Revell versie had wel wat flash maar ze werkte het model netjes af,rest haar het nog te verven ;) veel plezier met deze nog :)
 
thx ze staat onder tussen in de grond verf , en zal eerst mijn penseeltjes eens bij elkaar rapen en zien of ik er iets van kan maken ;)
 
attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

ben een beetje verder maar kan deze camo wel ? vraag ik me af winter 1945 ardennen ofensief
zowel voor de moter als voor de mannen die er op zitten heb ik een beetje winter camo proberen te zetten

ik vraag het eerst maar voor ik verder doe want mischien is het helemaal niet juist
 
Zo te zien ziet het er niet slecht uit maar is wel moeilijk om te oordelen op deze foto's ze zijn niet echt scherp genoeg hier voor ...😉
 
thx danny was eerst niet zeker of de gecamofleerde jassen wel konden.

zal volgende keer wel proberen om wat scherpere foto s te trekken
 
Mooi spannetje Amazone ! goeie details voor 1:48.

De motorjassen werden niet van camo stof gemaakt.
Het was stof met een soort rubber coating.

Maar als je minder historisch correct wilt zijn ga ik niet zeggen dat het niet mag ;)

kradmantel03_zpscbkdesiz.jpg

Veel plezier :D
 
Laatst bewerkt:
thx peter ik had ze eerst dit soort groen gedaan maar vond het er niet echt mooi uit zien om eerlijk te zijn.
ik denk dat ik de camo ga houden . maar alvast bedankt voor de info mischien doe ik er wel iets mee
 
thx peter ik had ze eerst dit soort groen gedaan maar vond het er niet echt mooi uit zien om eerlijk te zijn.
ik denk dat ik de camo ga houden .
prima toch ? lang leve de artistieke vrijheid :D

veel plezier met de afwerking !
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan