Hoofdsponsor

Anders / onbekend Mother of all dragons

Bedankt voor de reacties.

Pascal de schaduwen zijn zo gespoten met diversen tinten grijze primer dus lig niet aan de foto`s :)
 
Dat valt toch wel mee :laugh: Maar inderdaad hij moet vervangen worden het werkt nog wel maar niet meer voor 100%, het ergste is dat er een nieuwe klaar lig maar nog een zin gehad om hem te plaatsen.




Ik ga me nu even diep schamen.
 
de samenstelling en het eerste laagje primer/verf ziet er best goed uit.
 
Marc en Jan bedankt voor de reacties.

Jan ik weet het niet denk dat het niet een echt model is meer een 3d rendering. Als ik er naast zit is het niet iets wat ik zo zal schilderen maar zitten wel interessante gedeeltes bij .
 
klopt wat de rendering betreft, wou enkel het origineel model tonen. Er bestaan ondertussen dus reeds verschillende versie wat grote betreft.
Ik weet niet wie jouw model uitbrengt, maar in die grote is het sowieso een prijsklasse waar ik voor moet passen.
Maar zoals gezegd ben benieuwd naar de volgende foto's
 
Was gelukkig niet de hoofdprijs toen ik hem overnam van een PF lid model is van Kabuki studio.
 
Ik vind het heel mooi aan grijstinten en als dit zo gespoten is dan zeker petje af!
 
Niet voor niets een actief koolstoffilter op mijn neus staan, zelfs bij een schoon filter. Jaren lang met allerlei verf soorten gewerkt dus ben zeker op de hoogte van de veiligheids normen :winking: Maar bedankt voor je bezorgdheid (y)
 
De eerste kleur stappen zijn gedaan, wat rood door de airbrush gejaagd, nu even aankijken of ik nog een rondje met de spuit in de weer gaat of nu met de kwast aan de gang gaat.

20220201_1058551.jpg

20220201_1409371.jpg

20220201_1409471.jpg
 
Doet er mij aan denken dat het steak is vandaag.
Benieuwd naar waar dit gaat en volg.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan