Hoofdsponsor

Anders / onbekend Mother of all dragons

Ron

Bouwers voor bouwers :)
Registered
Lid geworden
31 dec 2010
Berichten
6.301
Een project voor volgend jaar in de voorbereiding. Het gaat hier om een 1/8 model van Kabuki studio welke tweedehands heb over genomen en hier al een tijdje lig te wachten om wat mee te doen. Dit word voor mij toch wel een knappe uitdaging om dit tot een goed eind te brengen. Maar eerst alles maar zoveel mogelijk in elkaar steken en de enkelen naadjes dicht zetten.

20211216_0946531.jpg

20211216_0947471.jpg
 
Ben benieuwd, is zeker een uitdaging in dit formaat.
Een volger heb je dus zeker al.
 
Ik volg ook met groot enthousiasme maar Ron de juiste naadjes dichtmaken he:winking::wiggle:
 
Zeker volger bij. Da's toch Kalisha hé van Games of Thrones.
 
En ik volg zeker, dat waren nog een schone fijne vleeswaren :winking:
 
Bedankt voor de interesse mannen.

Gisteren de laatste delen van de drakenschedel in elkaar gezet met een 2k lijm voor extra stevigheid. Het was toch wel even schrikken van het formaat :oops: Er zitten twee keuze`s bij de kit de ene is dat je kan kiezen wat voor een draak ze in haar hand heb, een skelet of een draak met wat vlees op de botten net zoals het model :LOL: Ook is er een halve meter staart bijgeleverd maar deze ga ik niet gebruiken.

20211216_1336551.jpg

1.jpg


Dankzij deze pennen kan de schedel nog even in twee delen houden voor wat makkelijker te schilderen.
20211216_1038291.jpg

2.jpg


Pas maar net dus :)
3.jpg
 
Jawadde, dat wordt echt wel een eye catcher wanneer die klaar zal zijn.
 
ola, is een heel diorama. Belangstelling is zeker gewekt, succes er mee.
 
Bedankt mannen.

Ik hoop dat het ook allemaal goed uit de verf komt want was best wel even schrikken van het formaat drakenschedel.
 
Volgens mijn bescheiden mening gaat hier toch een AB aan te pas komen.
Een uitdaging is deze figuur zeker.
 
Jan met een kwastje wil het wel lukken hoor. :)
kalei_borstel_4x14_1.jpg

Maar inderdaad het word weer eens tijd om de H&S Infinity uit de mottenballen te halen.
 
Flinke jongen. Veel plezier ermee.
 
Net gezien en gelijk een volger bij.
Mooi gaaf figuur wat het aangenaam maar tegelijk nog moeilijker maakt en gelijk een hele uitdaging.
Draak mag er ook wezen.
Succes.
 
Is de draak volledig in resin of vinyl? Ik heb hier wat van die afgewerkte GOT figuurtjes in de kast staan, maar dit is toch wel iets heel anders...
 
Is helemaal van resin Steven.
 
Veel succes met dit mooie model.
 
Na een paar uurtjes spelen met de AB en primer en een aanpassing van de spuitcabine staat het model in diversen tinten primer.

20220118_134918.jpg



20220125_140518.jpg

7.jpg

6.jpg

5.jpg

4.jpg

3.jpg

2.jpg

1.jpg


Nu maar eens bedenken welke kleuren ik ga gebruiken :unsuree:
 
Ik dacht dat ook, ge moet dat nog schilderen...., ik zou blijven wrijven met dien borstel op bepaalde plaatsen..... :) ;)
 
Echt wel een mooi beeld in zijn geheel.
Je kan uw foto's al gebruiken om de schaduwen en oplichting te zien.
Ben benieuwd naar vervolg.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan