Hoofdsponsor

1/7 Moebius Cylon Centurion 1/6 [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mooie figuur aan het worden. Wordt ie nog ingelijnd en eventueel gedry-brushed en ging dit niet beter gebeuren voor het "bespatten"? Benieuwd hoe je dat bloed aangepakt hebt. Nu zie ik echt nog zo'n spoor over de grond lopen als een bijna dode die zichzelf weggesleept heeft of werd door companen...
 
Het bloed op de grond komt nog, ben alleen nog aan het twijfelen tussen zo'n spoor of plas. Als het een plas word wil ik ook nog wat hangende druppels aan zijn klauw aanbrengen, of misschien een stukje darm sculpten :laugh:

Het bloed op de klauw is een mix van micro clear met een paar drupjes rood door gemengd om het wat dikker te maken, de spatters heb ik gemaakt door een doordrenkt penseel tegen een tandenstoker te laten schieten. Beetje moeilijk uit te leggen maar poepsimpel om te doen. Dit heb ik in twee tinten rood gedaan om wat variatie te krijgen.

Dry-brushen ofzo ga ik niet doen, wel nog wat stof aanbrengen.
 
Bloody Hell kom ik net van de K-3 site en krijg ik dit te zien :ohmy:

Maar ziet er goed dat bloed.
 
Zoals beloofd, de foto's met beter licht.

attachment.jpg

EIK !!! Volgens mij heeft hij een ader geraakt :unsure:
attachment.jpg

Het vloertje
attachment.jpg

Een beetje roet aan de schietdingen
attachment.jpg

En een stukje bloederige voetafdruk van ons gemeen broodroostertje
attachment.jpg

Voor mij is het goed zo, nu nog een plaatske zoeken waar deze kan staan :8
 
Prachtig gemaakt tomas, een mooi plaatsje in de vitrine.
 
Ziet er zeer geslaagd uit Tomas. Mooi plaatsje is verdient.

Mark
 
Bedankt mannen :) Ik ben er zelf ook content van.

In de vitrine past hij niet, en in de living mag niet van de bazin. Goed excuus om een nieuwe vitrine aan te schaffen dus :tongue:
 
Die is erg mooi geworden Thomas. Het bloed vind ik goed gevonden, lekker subtiel.........:yikes:

Fred
 
Bedankt iedereen voor het vele lof tijdens de bouw van deze toaster. Ik heb er zelf veel plezier aan beleefd, ondanks de vele naden die bijgewerkt moesten worden. Mijn tube plamuur is wel leeg nu :laugh:

Op naar het volgende project :)
 
Wat wordt je volgende project tomas?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan