Hoofdsponsor

1/24 Mercedes AMG GT [wip]

Schaal 1/24 - 1/25

Marin1

Well-known member
Registered
Lid geworden
21 feb 2015
Berichten
421
En we zijn vertrokken voor de volgende, hopelijk eens 1 zonder veel miserie :O

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

eerste nevellaaggje primer erop, eens die van Tamiya proberen.

attachment.jpg
 
Zal wel lukken zonder miserie Marin , is wel een leuk kitje. Alleen die Carbon decal voor op het dak vind ik maar niets.

Greetzzzz Moddest.
 
Zal wel lukken zonder miserie Marin , is wel een leuk kitje. Alleen die Carbon decal voor op het dak vind ik maar niets.

Greetzzzz Moddest.

zit met het idee om het gewoon mee te spuiten in het geel, misshien zal dat ook niet mis zijn.
andere ideeen zijn ook welkom.
 
staat in de kleur gespoten.

attachment.jpg

attachment.php


attachment.jpg

op de laatste foto zie ik aan de bovenkand van de deur precies ofdat er daar een fout inzit, in werkelijkheid zie ik er niks aan , zelfs niet met een vergrootglas ???
 
Laatst bewerkt:
foto is niet van de beste kwaliteit daarom kunnen we het ook niet goed zien
Marc
 
Misschien een vlekje of stofje op de camera lens.
 
clear coat 2K van zero paints erop gezet vandaag.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg


attachment.jpg
attachment.jpg
 
Mooie laklaag.
Moet wel nog wennen aan een gele Mercedes, heel ongewoon.
 
wow Marin dat ziet er geweldig uit mooi gespoten
Marc
 
Strak in de lak Marin ! Tis toch een topproduct hè die 2k clear

Greetzzz Modest.
 
Strak in de lak Marin ! Tis toch een topproduct hè die 2k clear

Greetzzz Modest.

ja, is goed meegevallen, en polisch zal nie echt nodig zijn alhoewel ik er toch over nadenk, er is ook een 1K van gravity en die zou evengoed zijn is me verteld.
 
Mooie strakke blinkende laklaag.
Marc S.
 
ja, is goed meegevallen, en polisch zal nie echt nodig zijn alhoewel ik er toch over nadenk.

Zou dat wel doen Marin , schuren met 3000 tem 12000 en daarna polishen , zo vlak je de laklaag af en is het resultaat veel meer op schaal en ziet er veel minder speelgoedachtig uit. Ik doe het altijd zo , maar tis jouw model hè.

Greetzzz Modest
 
Zou dat wel doen Marin , schuren met 3000 tem 12000 en daarna polishen , zo vlak je de laklaag af en is het resultaat veel meer op schaal en ziet er veel minder speelgoedachtig uit. Ik doe het altijd zo , maar tis jouw model hè.

Greetzzz Modest

ik denk ook dat ik da ga proberen, is de eerste keer dat ik ga polijsten en ben nenieuwd naar het resultaat, bedankt voor de tip.

enkel een beetje uit de buurt van de randen blijven vermoed ik om er niet dwars doorgeen te schuren ?
 
enkel een beetje uit de buurt van de randen blijven vermoed ik om er niet dwars doorgeen te schuren ?

Voorzichtig zijn is inderdaad de boodschap , op randen en verhoogde delen is de clearlaag veel dunner , kijk anders eens in een van mijn Subaru topics hoe ik dat doe ( ook afgekeken van een andere bouwer hoor ). Hou er ook rekening mee dat de clear minimum 48-72 uur moet uitgehard zijn vooraleer je kan beginnen schuren.
Topic : http://www.modelbouwen.be/threads/16819-Subaru-Impreza-WRC-05-Tour-de-Corse-WIP/page3

Greetzzzz Modest.
 
Voorzichtig zijn is inderdaad de boodschap , op randen en verhoogde delen is de clearlaag veel dunner , kijk anders eens in een van mijn Subaru topics hoe ik dat doe ( ook afgekeken van een andere bouwer hoor ). Hou er ook rekening mee dat de clear minimum 48-72 uur moet uitgehard zijn vooraleer je kan beginnen schuren.
Topic : http://www.modelbouwen.be/threads/16819-Subaru-Impreza-WRC-05-Tour-de-Corse-WIP/page3

Greetzzzz Modest.

net gaan kijken, een opmerkelijk verschil, ga het op dezelfde manier aanpakken, is wel een mooi egaal resultaat en ziet er echt prachtig uit na het polijsten, ga me die polijstset van gravity aanschaffen.

ga de body zeker een week laten staan om goed uit te harden.
 
Zou dat wel doen Marin , schuren met 3000 tem 12000 en daarna polishen , zo vlak je de laklaag af en is het resultaat veel meer op schaal en ziet er veel minder speelgoedachtig uit. Ik doe het altijd zo , maar tis jouw model hè.

Greetzzz Modest

polisch jij met de hand of met 1 of ander machientje ?
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan