- Lid geworden
- 28 dec 2012
- Berichten
- 2.443
Ook dit is een erfenis/herstel werk, ze noemen zoiets volharden in de boosheid zeker. Persoonlijk begrijp ik het wel, maar achter 2 dozen van Bronco besef je meestal wel of het je ligt of je beter een doos van Tamiya koopt. Deze doos heb ik voor het laatste gehouden na het doorbladeren van het bouwplan. Voor zo een klein voertuig bestaat deze doos wel uit heel veel kleine delen en PE.
Het is het broertje van de Bren carrier (dacht eerst dat het er ene was), maar de opbouw en aandrijving is anders. Deze werd dus echt gebruikt om kanonnen te trekken.
deze foto toont Bren carriers
Na drie dagen ben ik al een goed stuk opgeschoten, tot mijn grote ergernis zal er ook 90% van verdwijnen onder het dekzeil of motorkap
Voor de mensen die graag met PE werken is deze bouwdoos zeker een aanrader, voor de rest frustratie of een goede leerschool.
Er is namelijk geen keuze tussen plastiek of PE.
Hoe Bronco de keuze maakt is mij niet altijd duidelijk, en soms vind ik het persoonlijk ook niet altijd logisch.
De definitie van PE kleven, meestal blijft het niet hangen, tot men ziet dat men mis is, dan krijgt ge het niet meer los.
Figuren schilderen is gemakkelijker.
Het is het broertje van de Bren carrier (dacht eerst dat het er ene was), maar de opbouw en aandrijving is anders. Deze werd dus echt gebruikt om kanonnen te trekken.
deze foto toont Bren carriers
Na drie dagen ben ik al een goed stuk opgeschoten, tot mijn grote ergernis zal er ook 90% van verdwijnen onder het dekzeil of motorkap
Voor de mensen die graag met PE werken is deze bouwdoos zeker een aanrader, voor de rest frustratie of een goede leerschool.
Er is namelijk geen keuze tussen plastiek of PE.
Hoe Bronco de keuze maakt is mij niet altijd duidelijk, en soms vind ik het persoonlijk ook niet altijd logisch.
De definitie van PE kleven, meestal blijft het niet hangen, tot men ziet dat men mis is, dan krijgt ge het niet meer los.
Figuren schilderen is gemakkelijker.