Hoofdsponsor

1/32 Little Red Baron VW kever [done]

Ja Marc nu begrijp ik het beter en vreemd maar ze rijden dus wel degelijk zo rond .Wettelijk zal dat wel niet mogen denk ik of het moet zijn dat men dit
enkel toelaat op tuners.
 
Japan liggen de wetten anders en in Belgie moet je eerste 4 jaar niet naar de controle en ook niet meer als je hem inschrijft als oldtimer en met die airride pompen ze die vering op zodat het normaal oogt en eens op een meeting het spel naar beneden he
 
Ge zijt wel op dreef Marc, schoon bakje !
 
Schoon machientje, niets mooier van auto dan een echte VW Kever... :))

Deze zouden perfect samen op je dio passen ;) ;)
 
Ja dat ga ik ook doen als ik in juni op de VW meeting ga showen
Nu kan en mag ik daar reclame maken van ons forum ? Maar ik heb zo niks om daar te leggen van reclame of ik moet het zelf ineen flansen
Marc
 
Schoon kevertje geworden Marc.
Had het niet zo op met die wielen maar na je uitleg begrijp ik waarom je ze zo geplaatst hebt. Speciaalken.
 
Dank u vrienden dat is nu iets waar ik van kan genieten rondlopen tussen al die getunede en gepimpte of verroeste VW tjes , ik ken er ook veel mensen dat zal bij jullie ook zo wel zijn op militair gebied he ieder zijn ding he
Ik hou al van kevertjes en VWtjes vanaf ik kon praten 1 van mijn eerste woorden waren vokewagen zodus
Marc
 
Damn... paar dagen en in buitenland gezeten, niet op het forum geraakt en onze Marc heeft gewoon een project helemaal afgewerkt... Je moet dringend van die RedBull gaan afblijven hoor, aan dit tempo staat uw living helemaal vol met vitrinekasten... ;)
Maar ondanks alle gekte, je levert hier weer een heel mooi wagentje op, vooral de kleur, echt prachtig hoor...
En als afsluiter toch nog een vraagje over de bandjes? Je spreekt daar van een rol tape, die je ook laat zien, maar nu ben ik ook wel benieuwd hoe je die bandjes hebt gemaakt?

Groetjes,
Kurt
 
Wel beste Kurt heel simpel ik heb gewoon de tape rond de velg gekleefd wel goed opgelet met een schuifmaat gekeken dat ze allemaal even dik zijn he , daarna met een scherp breekmesje het overtollige aan de binnenzijde gewoon eraf gesneden zal ik maar zeggen gelijk met de velg komt de tweede omwenteling er ietsje vaaf e
Ik heb wel er op gelet dat aan de buiten kant ( de zichtbare zijde ) dat de tape op de velg de eerste omwenteling en de derde ook zodanig dat je de indruk krijgt van een band die wat bol staat versta je ? meer heb ik er niet aan gedaan , daarna goed aangedrukt
Marc
 
Tof want Oldieman heeft ook nog iets ineen gestoken in Luxemburg daar moeten we ook onze modellen tentoonstellen dan kan ik daar ook stoefen over ons forum he
Marc
 
Ja Marc jij weet een mens wel te verbazen.Maar ik heb wel het voordeel dat ik hem al eens in het echt heb kunnen bewonderen.Ik vind hem gewoon prachtig.Mooie kleur,diepe glans,echt knap werk.En wat Luxemburg betreft dat zie ik echt wel zitten,naar het schijnt is er veel interesse want een modelbouwdemonstratie hebben ze op de camping waar we staan nog nooit meegemaakt dus dat word genieten.
Marc S
 
Hallo die heb je snel gemaakt en heel mooi geworden.
 
Leuk model geworden alleen vind ik het jammer dat je je modellen nooit polijst voor nog meer glans, het is nu duidelijk te zien op deze ondergrond dat de glanslak niet strak erop lig en voor iemand die alleen auto's bouwt hoort polijsten er toch een beetje bij ;)
 
wauw, veel bling bling en dan nog die wielen die bijna plat liggen

Eric
 
Dank u voor het commentaar
@ Ron ik weet het ten eerste die producten zijn niet goedkoop ( pensioen ) ten tweede ik heb nog producten van auto's 1/1 en daar krijg ik zeker geen glans meer mee heb ik al geprobeerd
En nog iets voor mij persoonlijk blinken ze enorm omdat ik hoogglans vernis gebruikt
Marc
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan