Hoofdsponsor

1/25 Liebherr L586 2plus2 wiellader - schaal 1:25 [wip]

seaking

Well-known member
Registered
Lid geworden
22 jul 2012
Berichten
843
Dag allemaal,

Dat is het model dat we gaan bouwen ik heb toestemming gevraag om het opnieuw op te starten.

liebherr-l586-2plus2.jpg

Het model is vrij te downlouden op http://www.papermodelers.sk/ naar beneden scrollen bij dowlouds staat het.

hier gaan we veel aan beleven en veel snijwerk te gemoet.maar dat is het leukste eraan als je het juist materiaal heb lukt het wel.

tot de volgende

seaking
 
Dat is een serieus projectje om U tegen te zeggen, ik volg!
 
Op ons forum is al zoiets in papier gebouwd ongelooflijk knap dus wens ik je veel suc6
Marc
 
dag marc

ja dat klop maar is niet beeindigt toen dat was in 2012 als het mij goed voorkomt.

nu we tijd hebben kunnen we even wat doen.het word een hele uitdaging

luc
 
Ik heb deze ook nog half gebouwd staan, is een mooi project.
Zit voor mij te weinig detail aan (hou van pregel werk)
Als je vragen hebt er zijn er meer die dit model gebouwd hebben.
 
Efkes iets vermelden als ik het goed voor heb is degene die ik gezien heb die van Paper Shaper en volgens mij was die af ( of ben ik verkeerd )
Marc
 
marc

die was nog niet volledig af wel voor een groot stuk hij had gezegt dat die momenteel in den diepvries zit.maar als hij ziet dat ik er terug mee bezig ben gaat hij er mee verder.

nu ben ik bezig met de eerste stukken uit te snijden vraagt wel wat werk en je moet zien dat het redelijk is uitgesneden is en niet in je vinger zoals ik.

foto volgen straks.van wat is uit gesneden en al geplakte onderdelen.dit vraag enig wat snij werk maar dat is het leukste eraan.
 
Laatst bewerkt:
Wordt er weer een om van te smullen, succes Luc!

Fred
 
alvast hier de de afgedrukte handleiding en onderdelen.

01.jpg

02.jpg

03.jpg
 
hier zijn al foto van de uitgesneden onderdelen.en al geplakte onderdelen maar we gaan rustig door niet te haastig,

04.jpg

05.jpg

07.jpg

06.jpg

10.jpg

tot de volgende
 
Het begint hier al goed uit te zien , geweldig en als ik het zo bekijk voor in papier te zijn ziet het er al knap uit
Marc
 
veel snij plezier, ik kom zeker eens regelmatig naar je vorderingen kijken.
 
tot in afwachting van het drogen het eerts onderdeel ben ik toch tot het twee onderdeel overgegaan met snijden van de onderdelen en ge plakt

IMG-20200419-162812.jpg

IMG-20200420-155440.jpg

IMG-20200420-155446.jpg

IMG-20200420-155452.jpg

IMG-20200420-155500.jpg

nu moet het goed drogen voor ik over ga naar de volgende stap het opschuren en afwerken en hopen kan er een huwelijk onstaan tussen de twee onderdelen we zullen zien.

tot volgen
 
ondertussen dat het stuk aan het drogen is ligt er al een deel klaar op de snijtafel

IMG-20200420-154046.jpg

dat is een deel van de assen waar achteraf de wielen op gemonteerd worden.
 
Mooie start, Luc. Veel succes met de bouw.
Hier moet je wel opletten dat beide chassisdelen mooi uitgelijnd zijn. Anders loop je risico dat niet alle wielen de grond raken... Veel dryfitten is de boodschap.

En voor de duidelijkheid: mijn versie is zeker nog niet af. Die ligt al een tijdje goed opgeborgen. Maar als deze bouw mij triggert weet ik alles op één minuut terug te vinden. Eigenlijk hoop ik dat deze bouw mijn goesting om de mijne af te werken een boost geeft :wub:. We zien wel.

Grt,
Joost
 
zoals je ziet heb ik niet stilgezeten met bouwen wel op een rustigez manier maar toch.

IMG-20200423-132851.jpg

IMG-20200423-132905.jpg

IMG-20200423-132919.jpg
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan