Hoofdsponsor

Laatste nieuwtjes van Revell

Die jagdpanzer van Matchbox heb ik als kind al eens gemaakt, die spreekt me wel aan om nog eens te bouwen... en blijft nog redelijk binnen mijn huidig budget op de koop toe.
 
Revell brengt een nieuwe versie van de T-bestelbus uit, naar mijn smaak misschien wel de mooiste livery tot nu toe.

12a_1200x1200.jpg




@coachke wat dacht je hiervan? :)
 
Er zijn al talloze uitvoeringen van deze kit , de ene al geslaagder als de andere. Ik heb de Jagermeister in de stash liggen , jaartje of twee terug gekocht voor €30 in een speelgoedwinkel ( prijs kleeft er nog op )
als ik zo de prijs nu bekijk + verzendingskosten dan frons ik toch een beetje de wenkbrauwen …

Greetzzzz Modest.
 
Er word voor 20 euro verf bijgeleverd 🙂
 
Bekijk bijlage 437118

Vier de 50e verjaardag van de F-16 Falcon met deze indrukwekkende Level 5-modelkit! Beleef een halve eeuw luchtvaartgeschiedenis op schaal 1:32. 150 nauwkeurige onderdelen creëren een gedetailleerd model met een lengte van 453 mm, hoogte van 159 mm en een spanwijdte van 295 mm. Ontdek een authentieke cockpit, moduleerbaar landingsgestel en een realistische schietstoel. Deze kit is perfect voor ervaren modelbouwers vanaf 13 jaar die op zoek zijn naar een uitdaging en hun vaardigheden willen uitbreiden. Vier het erfgoed van de F-16 Falcon en dompel jezelf onder in de wereld van het modelleren! Nu verkrijgbaar in de winkels en in de onlineshop van Revell.
Hopelijk geen rebox van hun oude f-16....
 
het is wel degelijk een rebox van de oude F-16, de staart is ook helemaal verkeerd (geen Parachute/ECM housing).
Revell zou net zoals airfix moeten vermelden dat het een 'vintage classic' is. Die mallen gaan al 40 jaar mee en zijn spijtig genoeg niet meer up to date.
 
Laatst bewerkt:
Ik vind het prima dat we kritisch zijn op bepaalde kits van Revell, maar het woord 'schandalig' gebruiken in het sponsorgedeelte (kijk even waar jullie schrijven), lijkt me niet nodig en weinig respectvol.

Dan inhoudelijk: of het de moeite waard is om nieuwe mallen te gebruiken verschilt van kit tot kit en is de eigen keuze van de kitmaker. Ik ben nu bezig, met groot plezier, aan de Citroën Traction 1/8 van Heller. Die mallen zijn nog ouder, maar van uitzonderlijk hoge kwaliteit. Er is geen enkele reden om tienduizenden euro's te investeren in nieuwe mallen als de oude goed zijn. Dat de mallen van de F-16 van Revell in jouw ogen niet goed genoeg zijn, wil mij zeggen dat je de kit beter niet koopt; of dat je 'm wel koopt en de kit zelf aanpast.

Edit Roy: afsplitsing van dit topic hier te lezen.
 
Laatst bewerkt:
Iemand ervaring met de T1 kit van Revell?
 
Ik heb deze in de stash zitten Michel , nog ongeopend en alles geseald. Is de Jagermeister uitvoering. Denk dat Marc hier wel ervaring mee heeft

Greetzzzz Modest.
 
Ah ok merci, wel ik heb eigenlijk wel genoeg kits voor 2 levens maar vind deze precies ook nog wel interessant :D
 
Ik vind het prima dat we kritisch zijn op bepaalde kits van Revell, maar het woord 'schandalig' gebruiken in het sponsorgedeelte (kijk even waar jullie schrijven), lijkt me niet nodig en weinig respectvol.

Dan inhoudelijk: of het de moeite waard is om nieuwe mallen te gebruiken verschilt van kit tot kit en is de eigen keuze van de kitmaker. Ik ben nu bezig, met groot plezier, aan de Citroën Traction 1/8 van Heller. Die mallen zijn nog ouder, maar van uitzonderlijk hoge kwaliteit. Er is geen enkele reden om tienduizenden euro's te investeren in nieuwe mallen als de oude goed zijn. Dat de mallen van de F-16 van Revell in jouw ogen niet goed genoeg zijn, wil mij zeggen dat je de kit beter niet koopt; of dat je 'm wel koopt en de kit zelf aanpast.

Edit Roy: afsplitsing van dit topic hier te lezen.
Antwoord diplomatische verwoord.👌
 
1708334730106.jpeg

Modelbouwset: B'ssing 8000 S 13 met aanhanger​

Dompel uzelf onder in de wereld van precisie en detail met onze prachtige modelkit van de 8000 S 13 langeafstandstransporttruck. Dit indrukwekkende schaalmodel van 1:24 legt de schoonheid en kracht van het originele voertuig, dat vanaf 1952 in gebruik was, vast. De truck was onder de indruk van de 6-cilinder dieselmotor van 180 pk en in totaal 13 liter. Onze replica maakt elk detail van dit legendarische voertuig.

Omvang van de levering:​

  • Foto-geëtst onderdelen voor de kleinste details
  • Hertende onderdelen voor een authentieke look
  • Metalen onderdelen voor extra stabiliteit
  • Zelfklevende houten vloer voor een realistische laadruimte
Onze modelkit is ook geschikt voor beginners, gevorderden en experts die hun vaardigheden in het maken van modellen willen perfectioneren. Het model is ideaal voor tentoonstellingen, spellen en collecties. Het is een eerbetoon aan de geschiedenis van het voertuig en een indrukwekkend stuk voor uw vitrine.

Speciale kenmerken:​

  • Een meerdelige motor die de mechanische perfectie van het origineel vastlegt
  • Verstelbare kleppen aan beide zijden van de motorkap voor een zicht op het interieur
  • Een beweegbare en afneembare voorvork voor veelzijdige presentatiemogelijkheden
  • Gedetailleerde bouwinstructies en een stickervel voor twee verschillende versies

Informatie over de achtergrond:​

De B-ons 8000 S 13 was een werkpaard op de wegen dat de vooruitgang in het langeafstandsverkeer vertegenwoordigde. Zijn prestaties en betrouwbaarheid vormden een tijdperk van vrachtvervoer. Met onze modelkit kunt u dit erfgoed nieuw leven in de herwissen en de geschiedenis van dit iconische voertuig van dichtbij ervaren.
Ontdek de wereld van het maken van modellen op een nieuw niveau. Met onze B-ssing 8000 S 13-modelkit komt het verleden tot leven en kunt u de fascinatie voor mechanische meesterwerken van dichtbij voelen. Koop deze kit vandaag nog en maak je eigen meesterwerk.
 
Beste Michel bedoel je de VW T1 ik heb er al 4 gebouwd , de Jagermeister en 3California busjes
Toch tevreden over de bouw ervan soms wat problemen met de deurtjes maar het valt mee om ze te bouwen
 
Ja die bedoel ik Marc. Bedankt voor de info.
 
Revell Winter Sale


FINAL WINTER SALE
10% extra discount now​
Until 11.03.2024 there is an extra 10% discount on the Winter Sale with voucher code: WINTER10
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan