Hoofdsponsor

Andere Klein overzicht

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jip

Well-known member
Registered
Lid geworden
17 nov 2011
Hallo,

Tijdje geleden me voorgesteld en toegezegd iets van mijn werk te tonen. Dit jaar heb ik niets afgerond, wel veel gestart, het laatste wat ik afgerond heb is dit project:
003-Eindversie.jpg

008-Eindversie.jpg

004-Eindversie.jpg

Daarvoor heb ik de Ontos afgerond, een project met volledig interieur waar helaas niet zoveel meer van te zien is als het af is.
026-Eind.jpg

029-Eind.jpg

De LRDG, een oude kit van Tamiya met de toen net uitgebrachte figuren van NWM.
028-Eind.jpg

031-Eind.jpg

033-Eind.jpg

034-Eind.jpg

Een van mijn oudere werken
054-Eindfoto.jpg

056-Eindfoto.jpg

057-Eindfoto.jpg

058-Eindfoto.jpg

060-Eindfoto.jpg

Tot afsluiting van andere werken
002-FZ.jpg

025-Eind.jpg

Denk zo een aardig beeld te tonen van wat ik afgekregen heb, want de meerderheid is nooit aan een einde gekomen zoals bovenstaand, dat gebeurt ook ;)

Grt

koekie

V.I.P.
V.I.P.
Lid geworden
9 dec 2008
Holy mother of Tamiya!
Dat is gene kattep!s dat je hier laat zien!

Heel overtuigende modellen en heel mooie figuren ook.

Ben benieuwd naar een eerste bouwverslag.

hugemikus

Well-known member
Registered
Lid geworden
19 feb 2009
pfff, de kunstenaars blijven maar komen

1 woord, prachtig

wet sellery

Well-known member
Registered
Lid geworden
1 jul 2008
Prachtig !! Werkelijk prachtig !! Het ziet er zo realistisch uit dat ge denk dat elke moment de figuren en voertuigen gaan bewegen, net alsof het geen modellen maar echte zijn.

Ook ik ben heel benieuwd naar het eerste bouwverslag, dat wordt zeker smullen van al dat moois.

koekie

V.I.P.
V.I.P.
Lid geworden
9 dec 2008
Yep, dat is 'm.
Ik wist dat ik die al eerder zag.

lightning strikes

Well-known member
Registered
Lid geworden
5 jan 2012
Joh,
Geweldige smoelen schilder je. Geef ons eens les hoe je dat doet!
Projectje?

Debart

Moderator
Moderator
Lid geworden
10 okt 2010
Prachtig, schitterend hoe je het hebt gemaakt, mijn complimenten.

wim500

Well-known member
Registered
Lid geworden
1 mei 2009
Dit zijn zeker mooie modellen.
Volgens mij heb ik sommigen al eens eerder voorbij zien komen op brouwers.

lightning strikes

Well-known member
Registered
Lid geworden
5 jan 2012
Ha Jip,
Heb eens nagedacht. Je maakt erg mooie smoeltjes maar later viel het kwartje! Vrouwen en make-up !
Maar zonder dolle. Kun je eens uitleggen hoe je die kopjes maakt/schildert.
Paul

Silenoz

Well-known member
Registered
Lid geworden
22 nov 2010
welkom hier op het forum, al werk je niet zoveel af, toch een leuke portfolio. Hele mooie dio's/modellen, en heel goed uitgevoerd... kortom: prachtwerk...

mind-9

Well-known member
Registered
Lid geworden
13 apr 2011
Schitterend wat je hier tentoon stelt.
Zijn allemaal kleine kunstwerkjes, denk dat we nog een hoop mooie dio's van u krijgen te zien.

succes

Dirk

Jip

Well-known member
Registered
Lid geworden
17 nov 2011
Dank allen voor de leuke reacties, het klopt dat een aantal modellen eerder zijn te zien geweest op MB en Twenot, alleen voel ik me daar niet meer zo thuis en heb daarom tijden niets getoond van wat ik doe. Ik zit daar onder een nick Jogy en op Twenot alleen mijn achternaam en hier gebruik ik Jip omdat ik ook wel zo genoemd wordt en het meer bij mezelf past ;)
Bij toeval kwam ik hier terecht en tot nu toe bevalt me de sfeer hier prima, het hoeft van mij niet alleen oh of aaaah te zijn, maar aldoor spijkers op laag water zoeken vind ik ook niet prettig.

Het klopt, de sculpt is van René Duret, het was een cadeau voor een grote Zappa fan en René heeft me een mooi afdruk gegeven die ik zelf geschilderd heb en de ontvanger was en is er heel blij mee.

Momenteel ben ik met wat lopende projecten bezig en ik zal dan bij een volgende topic iets meer vertellen over de manier waarop ik figuren schilder.

Grt Jip

trobwal

Well-known member
Registered
Lid geworden
5 mrt 2010
hey jip eerst en vooral ook van mij welkom... da's inderdaad een schoon setje die je hier ten toon spreidt... ik hoop trouwens dat je je hier vlug thuisvoelt zodat we meer van dit schoons mogen verwachten enne zoals je misschien al gemerkt hebt wij hebben een zeer actieve kern die dagelijks op dit forum vertoeft.... enne zijn zalige mannen.... kom volgende week zaterdag naar de ledendag en dan kan je enkelen al eens live ontmoeten...

Groeten Jonas aka Trobwal

Jip

Well-known member
Registered
Lid geworden
17 nov 2011
Dank voor de uitnodiging, ik woon alleen heel noordelijk in de lage landen en drie uur rijden is best ver. Wel kom ik naar Movelo, wie weet wie ik daar ontmoet.

Ik heb net een bericht geplaatst van een lopende project in het militaire gedeelte.

TomPattyn

Well-known member
Registered
Lid geworden
20 mei 2011
Het hoeve inderdaad niet alleen Oh's en Aaah's te zijn Jip, maar euhm momenteel kan ik bij het zien van dit alles toch alleen maar Ohhhhhhh en Aaaaaaaaaaah eruit krijgen ze :D

Jip

Well-known member
Registered
Lid geworden
17 nov 2011
;) Mag ook, ik heb daar geen probleem verder mee, het is puur soms dat ik op andere fora soms opmerkingen kreeg terwijl ik dacht, ik bouw voor mijn plezier, niet om iets zo perfect te maken alsof het in het verleden ooit heeft rondgereden of gelopen of wat dan ook. Als ik zelf tevreden ben dan ben ik er blij mee en als ik anderen ermee kan plezier, graag gedaan ....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan